BTC USD 36,059.2 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

mangsa piranha

copy left

CG Top Poster Club
Joined
Jun 25, 2008
Messages
26,921
Reaction score
541
Points
161
Mesti korang sudah tengok filem Piranha kan? Yang makan **** lepas tu luah balik. Hahaha! Lawak gila penis liat kot macam daging cincang. Tapi yang ni real punya piranha punya kerja. Habis daging kat muka beb. Kejadian berlaku di sungai di Amazon. Handsome tak?

230035.thumb.png


230033.thumb.png


230032.thumb.png


230030.thumb.png
 
Sponsored Post

faizk

Super Active Member
Joined
May 31, 2010
Messages
7,587
Reaction score
38
Points
70
dpt bela sekor kt akuarium umah pn jadi la
 

bestbisnez

Fun Poster
Joined
Dec 1, 2010
Messages
599
Reaction score
8
Points
15
aah la mcm citer ghost rider tue...nie ker actor nya..
 

arjan

Fun Poster
Joined
May 14, 2010
Messages
570
Reaction score
11
Points
15
kenapa ikan tur piley abdomen jer, kenapa tak baham bisep tri sep:D..lengan..kalau tgk lain anggota badan nampak mcm tak ada kesan gigitan...atau pirana ni boleh piley bah2 yg dia nak:-?:-?:-?
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register