BTC USD 19,897.0 Gold USD 1,673.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Mana nak beli jala ikan super kembang mcm ni ye? please help

Ardy

Active Member
Messages
2,074
Joined
Jun 15, 2010
Messages
2,074
Reaction score
150
Points
78


minit 0:46 puas hati gila

selalu kumpau berdarah di tepi tebing laut..

tebar je sebesar2nya, puas hati
 
Sponsored Post

lats840

Active+ Member
gem
Messages
3,862
Joined
Mar 15, 2009
Messages
3,862
Reaction score
1,273
Points
111
Perghhh...
Dpt tebar atas kandang sotong jadi sgt ni...
Hhahahaa....
 

apoeki

Super Active Member
gem
Messages
9,492
Joined
Aug 7, 2012
Messages
9,492
Reaction score
1,144
Points
151
nk beli jala mesti kena org pandai tebar..
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
164,510
Joined
Jan 13, 2009
Messages
164,510
Reaction score
22,449
Points
1,831
Awards
1
Kagum weh tgk makcik ni menjala

 

chip555

Active Member
Messages
2,458
Joined
Dec 3, 2007
Messages
2,458
Reaction score
291
Points
51


minit 0:46 puas hati gila

selalu kumpau berdarah di tepi tebing laut..

tebar je sebesar2nya, puas hati

a154b0b369f27e638b4a682ed3035bf9.jpg

 

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,486
Joined
Jan 12, 2008
Messages
27,486
Reaction score
5,238
Points
481
Awards
1
arwah ayah aku dulu suka menjala dan cari ikan...nak turun ke sungai dia ajak aku...waktu tu kita budak budak..fokus nak main...bila suruh ikut mcm kena paksa....walhal ayah aku nak cipta suasana bonding dgn anak dia...bila ayah aku dah meninggal baru rasa rindu menjala.....
 

TT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgem
Messages
164,510
Joined
Jan 13, 2009
Messages
164,510
Reaction score
22,449
Points
1,831
Awards
1
Ak pun baru belajar2 menebar. Main air cetek2 dulu, dasar yg xbyk batu kayu elak sangkut

Rosak jala weh klo dh sangkut tu
 

Penbiru

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,486
Joined
Jan 12, 2008
Messages
27,486
Reaction score
5,238
Points
481
Awards
1
Ak pun baru belajar2 menebar. Main air cetek2 dulu, dasar yg xbyk batu kayu elak sangkut

Rosak jala weh klo dh sangkut tu
ayah aku boleh jahit sendiri pukata ke jalan ke...anak dia je tak leh pakai...hahahaha..
 
Sponsored Post

Top
Log in Register