BTC USD 57,423.5 Gold USD 1,789.08
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mana ada orang betul-betul kaya baling duit!

akudotcom

CG Top Poster Club
Messages
20,241
Joined
Jun 17, 2007
Messages
20,241
Reaction score
2,957
Points
201
Mana ada orang betul-betul kaya baling duit!
6733932-D-B471-4410-9667-B4-B923573468.jpg


Dua keping gambar yang dikongsi di Instagram anak pasangan tersebut semalam.
PETALING JAYA – Melihat kepada gambar-gambar percutian yang dikongsi oleh pelakon utama filem Paskal, Hairul Azrin dan isterinya, Hanis Zalikha mungkin kita perasan satu gambar keluarga tersebut bersama seorang lelaki Cina.

Ternyata lelaki Cina tersebut adalah hartawan terkenal di luar dan dalam negara yang memiliki perniagaan besar, Tan Sri Vincent Tan.

Vincent Tan memang terkenal dengan kekayaannya dan beliau bukan kaya biasa-biasa. Beliau turut memiliki kelab bola sepak terkenal yang berpengkalan di England.

Namun apa yang menjadi bualan ramai apabila melihat beberapa foto yang dikongsikan oleh pasangan selebriti negara itu adalah cara berpakaian dan lagak orang yang betul-betul kaya.

Menerusi beberapa keping foto yang dikongsi, Vincent Tan hanya mengenakan baju dan seluar biasa serta mengenakan selipar berjenama Asadi.

Rata-rata orang ramai turut terkejut dengan penampilan tersebut dan menganggap penampilan dan lagak hartawan itu seperti orang kebanyakan tidak seperti orang yang ‘mula nak kaya’.

“Lowkey, humble dan simple sahaja pakaian dia. Ni baru betul bilioner, bukan macam si polan tu baru kaya sikit dah baling-baling duit macam tak ada nilai. Siap listkan ootd dari atas sampai bawah,” jelas sitoaidaadnan.


“Biasa gila, kalau orang tak kenal tan sri ni ingat macam orang kampung biasa saja,” kata Mustaqimhusin. -K! ONLINE
 
Sponsored Post

dausbiz

CG Hardcore Club
Messages
52,429
Paid Membership
Joined
Apr 27, 2015
Messages
52,429
Reaction score
1,779
Points
596
Main baling duit plak

Mau baling spender sajat kat muka dia baru tau
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
323,788
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
323,788
Reaction score
16,460
Points
2,376
Mana ada orang betul-betul kaya baling duit!
6733932-D-B471-4410-9667-B4-B923573468.jpg


Dua keping gambar yang dikongsi di Instagram anak pasangan tersebut semalam.
PETALING JAYA – Melihat kepada gambar-gambar percutian yang dikongsi oleh pelakon utama filem Paskal, Hairul Azrin dan isterinya, Hanis Zalikha mungkin kita perasan satu gambar keluarga tersebut bersama seorang lelaki Cina.

Ternyata lelaki Cina tersebut adalah hartawan terkenal di luar dan dalam negara yang memiliki perniagaan besar, Tan Sri Vincent Tan.

Vincent Tan memang terkenal dengan kekayaannya dan beliau bukan kaya biasa-biasa. Beliau turut memiliki kelab bola sepak terkenal yang berpengkalan di England.

Namun apa yang menjadi bualan ramai apabila melihat beberapa foto yang dikongsikan oleh pasangan selebriti negara itu adalah cara berpakaian dan lagak orang yang betul-betul kaya.

Menerusi beberapa keping foto yang dikongsi, Vincent Tan hanya mengenakan baju dan seluar biasa serta mengenakan selipar berjenama Asadi.

Rata-rata orang ramai turut terkejut dengan penampilan tersebut dan menganggap penampilan dan lagak hartawan itu seperti orang kebanyakan tidak seperti orang yang ‘mula nak kaya’.

“Lowkey, humble dan simple sahaja pakaian dia. Ni baru betul bilioner, bukan macam si polan tu baru kaya sikit dah baling-baling duit macam tak ada nilai. Siap listkan ootd dari atas sampai bawah,” jelas sitoaidaadnan.


“Biasa gila, kalau orang tak kenal tan sri ni ingat macam orang kampung biasa saja,” kata Mustaqimhusin. -K! ONLINE

Biasa orang yang betul² kaya simple je
Tak menunjuk sangat
Yang acah² kaya ni je yang berlebih lebih
 

Emy_Ezra

Super Active Member
Messages
6,318
Joined
Sep 2, 2012
Messages
6,318
Reaction score
462
Points
96
Biasa orang yang betul² kaya simple je
Tak menunjuk sangat
Yang acah² kaya ni je yang berlebih lebih
Dia sama macam orang main kete la
Kete mantop xdenye vroom vroom tengah jalan xde hujung pangkal main cucuk2 bagai
Biasa budak baru dapat stereng je macam meroyan sorang-sorang gitu
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Messages
323,788
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
323,788
Reaction score
16,460
Points
2,376
Dia sama macam orang main kete la
Kete mantop xdenye vroom vroom tengah jalan xde hujung pangkal main cucuk2 bagai
Biasa budak baru dapat stereng je macam meroyan sorang-sorang gitu

Kena la tu perumpamaan nya
 

shah_ae

Legendary Member
Messages
16,307
Joined
Oct 27, 2008
Messages
16,307
Reaction score
903
Points
171
penah jgk jumpe apek2 kaye mcm ni,rilek2 je...
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Messages
23,824
Joined
Jan 12, 2008
Messages
23,824
Reaction score
3,775
Points
201
apa pun standard org melayu baru nak up sekarang ni mesti tunjuk kaya.....macam sorang guru bisnes tu..asyik bergambar dalam keta....buat copy writing sayik dok sebut kereta.....takat ferrari...Lambo....org tak heran pun....hahaha...tapi kena faham lah..tak tunjuk kaya siapa nak masuk kelas dia....hahahaha
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register