BTC USD 64,875.1 Gold USD 1,787.29
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Santai Mana 1 Rojak MAK BEE Original??

mr_x6006

Legendary Member
Joined
Sep 26, 2009
Messages
14,719
Reaction score
282
Points
131
Salam bro2 sumer..

Aku bukak thread ni juz nak dapat info sahih pasal
Kuah ROJAK MAK BEE..

Kpd yg x tau, Kuah Rojak Mak Bee ni antara yg paling femes
di utara tanah air.. :)cgrock :)cgrock

Cuma yg memusykilkan aku, bnyak sgt pembuat kuah Rojak Mak Bee ni..

Label pada bekas mmg di tulis 'ROJAK MAK BEE'.. Tapi pembuatnya lain2..

So aku nak tau la klu ade otai2 belah utara yg dapat sahkan sape pembuat Rojak Mak Bee yg sebenar..

Pa pehal cube ko tgk pd gambar ni k..

DSC05575.JPG

Yg ni pembuat dia Mak Bee Utara Enterprise beralamat di Jalan Serai.


35476_178996548778789_100000053366351_602890_6782948_n.jpg

Yg ni plak Rohanas Enterprise yg membuat & mengedarnya..

35476_178996555445455_100000053366351_602892_8076521_n.jpg

Sedaaappppp!!!! :)cgrock

3545510341_25388260d2_z.jpg


Sesape yg bijak pandai, harap dpt lah brkongsi info k..

TQ
 
Last edited:
Sponsored Post

FaRid^sp

Super Active Member
Joined
Mar 8, 2009
Messages
5,745
Reaction score
13
Points
65
dua2 pun sama.. kat pekan rabu tu cuma jual je.. kilang kat jln serai
 

insyi©

CG Top Poster Club
Joined
Mar 1, 2008
Messages
28,101
Reaction score
177
Points
123
yg kat rumah akak lain lak gambar dia....lg cantik...:D

tp diedarkan oleh sykt lain...

rasanya mak bee ni buat kuah rojak, tp org lain edarkan....sapa nak jd pengedar...takde mslh....ambik je ngan mak bee harga borong n tepek sticker sendiri....agaknya la kot...:-?
 

assufi

Freshie
Joined
Aug 21, 2010
Messages
30
Reaction score
0
Points
6
kalau tak silap... yang ada cop kat tudung dia yg tu original.... cop mak bee rasanya.. tu pn org yg jual yg cakap ler....
 

taufic

Legendary Member
Paid Membership
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
694
Points
161
rojak mak bee pedas berapi
tak berapa minat
rojak madu lg layan :D
 

mazri_myie

Active+ Member
Joined
Mar 7, 2010
Messages
4,288
Reaction score
255
Points
41
aku dok utara ni pon xtau mn 1 yg ori..sbb aku xsuka sgt mkn rojak.hehe..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register