Ask/Help Mamat Melayu

CG Sponsors




Status
Not open for further replies.

RuthlessFairy

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 15, 2009
Messages
27,498
Reaction score
115
Points
128
salam...adakah mamat melayu seluruh malaysia ni suci lagi...maklum la bnyak kes buang bayi dn zina
 
Sponsored Post

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
suci mcm mana tu???nak tgk ke.:))
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
err....apa pulak kaitan laki suci ngan kes buang anak ni?
 

RuthlessFairy

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 15, 2009
Messages
27,498
Reaction score
115
Points
128
takde la.

lelaki kan sibuk nak carik yang dara.
tapi... yang lelaki, ramai ke yang teruna?
tiadanya dara keraa tiadanya teruna.

kalau teruna tidak menyebabkan si dara tiada dara,
siapakah penyebabnya?

kuda?
 

ARIFFX

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Mar 27, 2008
Messages
12,037
Reaction score
159
Points
123
aduhh ruthhhhhh...
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
takde la.

lelaki kan sibuk nak carik yang dara.
tapi... yang lelaki, ramai ke yang teruna?
tiadanya dara keraa tiadanya teruna.

kalau teruna tidak menyebabkan si dara tiada dara,
siapakah penyebabnya?

kuda?
errr.nak check truna ke.mehle.
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
takde la.

lelaki kan sibuk nak carik yang dara.
tapi... yang lelaki, ramai ke yang teruna?
tiadanya dara keraa tiadanya teruna.

kalau teruna tidak menyebabkan si dara tiada dara,
siapakah penyebabnya?

kuda?
aku tak sebok pun nak cari yg dara......
 
Status
Not open for further replies.
Sponsored Post
Top
Log in Register