News Malaysia Catat Kelajuan Jalur-Lebar Purata 91.49Mbps Pada September 2020

CG Sponsors




Xploit Machine

CG Top Poster Club
Joined
Nov 23, 2012
Messages
26,011
Reaction score
3,798
Points
236
SKMM kini telah menerbitkan buletin bulanan mereka, sekaligus berkongsi beberapa perkembangan menarik. Salah satunya adalah berkaitan dengan kelajuan muat-turun untuk jalur-lebar tetap sepanjang bulan September lepas. Melalui data yang dikeluarkan, SKMM mengatakan yang mana Malaysia kini memperlihatkan peningkatan, dan mencatatkan kelajuan muat-turun purata sebanyak 91.49Mbps pada bulan September 2020 lepas.

Ia memperlihatkan peningkatan berbanding bulan Ogos 2020 lepas, yang mencatatkan angka 87.90Mbps. SKMM sendiri mengumumkan beberapa inisiatif telah dilaksanakan akhir-akhir ini, termasuk memperluaskan kapasiti jalur-lebar tempatan dalam usaha dapat menampung peningkatan pada penggunaan harian oleh semua pengguna – apatah lagi dengan populariti ekonomi digital akhir-akhir ini.

Internet-Malaysia-Septeber-2020-950x496.jpg
 
Sponsored Post

akecema

CG Top Poster Club
Joined
Jan 26, 2007
Messages
21,215
Reaction score
2,047
Points
206
rumah menteri je dapat laju mcm tu
 

kopirait

CG Top Poster Club
Top Poster #3
Joined
Apr 18, 2010
Messages
37,186
Reaction score
2,608
Points
206
kerja cyberjaya dulu nak dapat 30mbps pun terkial.
purata ni mengarutlah.

tak boleh percaya.
 

tidusz

Active Member
Joined
Dec 20, 2010
Messages
1,778
Reaction score
36
Points
40
Udah2 la menipu oiii skmm. Kt tpt aku nk dpt 2mbps ssh. Bandar plak tu. Bkn dok hulu.
 

tr4falgar

Super Active Member
Joined
Oct 14, 2012
Messages
6,728
Reaction score
605
Points
126
laju tuu... brp kene bayar baru dpt laju camtu 😬
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
22,817
Reaction score
2,234
Points
201
Ranking tidak penting
69959038_2379041092173902_7807494750142988288_o.jpg
 
Sponsored Post
Top
Log in Register