Malam tahun baru, tapi tiada yang baru.

CG Sponsors




lutut.blogspot.com

Junior Member
Joined
Jan 2, 2009
Messages
84
Reaction score
4
Points
11
tahun 2008 sudah pun meninggalkan kita, dan datangnya 2009. Ramai yang menanam azam baru, misi baru, dan jalankan hidup yang baru.

tapi ade sesuatu yang tiap2 tahun pun tak berubah.

Bila malam tahun baru saja, adalah pesta maksiat dan pada malam itu jugalah Mat rempit nak berlumba ramai2.

Tiap-tiap tahun pun same.

p/s:Malam Merdeka pun sama la jugak...
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Apa topik thread nie? Nak bincang apa TT?
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
tahun 2008 sudah pun meninggalkan kita, dan datangnya 2009. Ramai yang menanam azam baru, misi baru, dan jalankan hidup yang baru.

tapi ade sesuatu yang tiap2 tahun pun tak berubah.

Bila malam tahun baru saja, adalah pesta maksiat dan pada malam itu jugalah Mat rempit nak berlumba ramai2.

Tiap-tiap tahun pun same.

p/s:Malam Merdeka pun sama la jugak...
yg ni kena check dgn gomen....
#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S
 

kalau

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Mar 4, 2008
Messages
48,563
Reaction score
127
Points
123
aku no komen.......sumer sama jer........huhuhu..........
 

Adika

Super Active Member
Joined
Jul 25, 2007
Messages
8,726
Reaction score
3
Points
65
Sama seperti di atas...
 

eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591
Macam luahan perasaan saja....
 

GT

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Macam luahan perasaan saja....
Entah... aku tak faham jenis forumer yang bukak sesuatu Thread.... pastu hilang.... dah rupa aku cakap ngan Patung Barbie anak aku jer....:(:)(:)(:)(:)((
 

amira88

Legendary Member
Joined
Mar 5, 2008
Messages
12,032
Reaction score
12
Points
115
nk tuka langsir baru ker sempena tahun baru??
 
Sponsored Post
Top
Log in Register