[email protected] mimpi anda...!!!!!!!

CG Sponsors




mellina

Fun Poster
Joined
Oct 13, 2008
Messages
170
Reaction score
12
Points
15
meh la kongsi mimpi and akat cni...hope ade la yg sudi share katcni...nak tanya jugak ckit,
mimpi gigi [email protected] tercabut alamat die ape ek?
:):):):)
:-?:-?
 
Sponsored Post

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
alamatnya ialah.....

tuan/encik/cik/puan mellina akan makan & minum seperti biasa macam orang lain kot....

kot la....:">:">

p/s : saya bukannya ahli tafsir:">:">:">
 

ameant

Super Active Member
Joined
Mar 27, 2007
Messages
6,332
Reaction score
143
Points
73
alamat dia, gosok gigi sblom masuk tido. :D
 

udil

Fun Poster
Joined
Dec 23, 2006
Messages
104
Reaction score
0
Points
10
Ada org cakap kalau mimpi berkait gigi tercabut ni org yg dekat dgn kita akan ditimpa musibah/meninggalkan kita... wallahualam ajal dan maut di tangan tuhan, macamanapun jadikan ingatan sayangilah mereka sementara masih ada...
 

mellina

Fun Poster
Joined
Oct 13, 2008
Messages
170
Reaction score
12
Points
15
Mimpi giginya tanggal sendiri (bagian yang atas) :
Akan berduka cita, karena orang tua ditimpa kemalangan.
 

mellina

Fun Poster
Joined
Oct 13, 2008
Messages
170
Reaction score
12
Points
15
ada org cakap kalau mimpi berkait gigi tercabut ni org yg dekat dgn kita akan ditimpa musibah/meninggalkan kita... Wallahualam ajal dan maut di tangan tuhan, macamanapun jadikan ingatan sayangilah mereka sementara masih ada...
takut la....seram pun ade..
Baru je mimpi malam td...
Kebetulan minggu ni ibu ayah nak g antar cousin kawin kat pahang....mell xikut...!!!!!
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
217
Points
123
takut la....seram pun ade..
Baru je mimpi malam td...
Kebetulan minggu ni ibu ayah nak g antar cousin kawin kat pahang....mell xikut...!!!!!
elok berdoa dan bertawakal jer...

dari memikirkan benda2 yang negatif nih....:">:">
 

mellina

Fun Poster
Joined
Oct 13, 2008
Messages
170
Reaction score
12
Points
15
Kne la berhati2...doa banyak2 pada allah...moga dijuahkan berita yg berduka cita....
Mata blah kiri asyik berkenyit2 je,,..!!!!!!
 
Sponsored Post
Top
Log in Register