Maklumat Lengkap Penguasa Bumi Sebelum Adam as

CG Sponsors




akeyrasta

Super Active Member
Joined
Nov 25, 2011
Messages
5,940
Reaction score
6
Points
65
Itu baru Adam sebelum Adam, belum lagi Iblis/Azzazil sebelum Iblis/Azzazil yang menghasut Adam sebelum Adam. Sebelum tu tido dulu nnt leh jadi gilerrr...
 
Sponsored Post

timur & barat

Super Active Member
Joined
Jan 8, 2010
Messages
9,416
Reaction score
908
Points
116
Itu baru Adam sebelum Adam, belum lagi Iblis/Azzazil sebelum Iblis/Azzazil yang menghasut Adam sebelum Adam. Sebelum tu tido dulu nnt leh jadi gilerrr...
Hahaha..bley thn lawak tu bro..:))
Iblis sblum Iblis adlh Jin yg Beriman...
Adam sebelum Adam klu Iblis slps Iblis(Bashar Al Assad)..:-?
btw...thanks 4 ur post...:)
 

SmileAlways

Super Active Member
Joined
Aug 11, 2014
Messages
9,311
Reaction score
398
Points
81
from Dr Asri

facebook.com/ilmusunnahofficial/videos/1622861527726033
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
14,529
Reaction score
319
Points
131
kenape berok2 skang tak bertukar jd manusia?
 

stillFX

Super Active Member
Joined
Nov 11, 2016
Messages
6,253
Reaction score
561
Points
121
kenape berok2 skang tak bertukar jd manusia?
bagus persoalan tu tuan. Dah lama dh hidup ni... tak bertukar tukar jugak beruk jadi manusia. Manusia yang bertukar perangai ikut beruk tu nampak la. Reverse Evolution ke apa ni.
 

baller

Active Member
Joined
Dec 30, 2005
Messages
1,687
Reaction score
17
Points
25
Aaaiihh kat mana dah aku terbaca pasal makhluk sebelum adam nih

Dikhabarkan rupabentuk manusia, berbulu dan ada sayap kat belakang
 

potsmoker

CG Top Poster Club
Joined
Oct 18, 2007
Messages
28,036
Reaction score
45
Points
120
pergi tgk kat youtube... halaqah..

Dr. Danial punya penerangan bagus jg (kalau xsilap nama dia tu)
 

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
14,529
Reaction score
319
Points
131
bagus persoalan tu tuan. Dah lama dh hidup ni... tak bertukar tukar jugak beruk jadi manusia. Manusia yang bertukar perangai ikut beruk tu nampak la. Reverse Evolution ke apa ni.
pasal manusia skang terlebih dahulu berlumba2 nak jadi beruk :D
klau betol la kan mcm tu teorinye...
klau perangai berok tu biase...
 
Last edited:
Sponsored Post
Top
Log in Register