BTC USD 42,820.2 Gold USD 1,750.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Makin Kurus, Muka Cengkung-Hafiz Suip Dituduh Makan Dadah

hiduprakyat

Super Active Member
Joined
Dec 6, 2010
Messages
5,490
Reaction score
406
Points
91

Makin Kurus, Muka Cengkung-Hafiz Suip Dituduh Makan Dadah​

Gara-gara tubuh semakin kurus dan wajah mencengkung, Hafiz Suip menerima pelbagai tohmahan negatif termasuklah dituduh mengambil bahan terlarang (dadah).

145410kbgfz6vnnnvgf6nn.png


Hafiz bagaimanapun memilih untuk tidak mengambil pusing perkara tersebut kerana sedar lumrah hidup sebagai seorang selebriti.

“Kalau benda tidak betul, kenapa perlu layan? Jika dilayan maknanya benda itu betullah. Kita tidak buat, kenapa perlu layan (gosip). Jika saya bercakap lebih nanti kedengaran seperti saya marah orang pula.


“Sebagai selebriti memang kita tidak boleh bercakap apa, hanya mampu terima dan kemam. Jika kita buka mulut nanti dipandang serong pula. Sebab ini lumrah hidup, seperti yang dikatakan oleh rakan-rakan saya kita (selebriti) adalah milik netizen dan peminat.

“Saya kena terima hakikat tersebut dan orang di luar sana pun perlu menerima hakikat bahawa saya juga manusia biasa,” ujar Hafiz mohon dimengerti.


*Kosmo
 
Last edited:
Sponsored Post

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,251
Reaction score
2,437
Points
201
Muka jernih mata pun ok... Xdk mkn dadahnya
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,905
Reaction score
15,103
Points
2,376

Makin Kurus, Muka Cengkung-Hafiz Suip Dituduh Makan Dadah​

Gara-gara tubuh semakin kurus dan wajah mencengkung, Hafiz Suip menerima pelbagai tohmahan negatif termasuklah dituduh mengambil bahan terlarang (dadah).

145410kbgfz6vnnnvgf6nn.png


Hafiz bagaimanapun memilih untuk tidak mengambil pusing perkara tersebut kerana sedar lumrah hidup sebagai seorang selebriti.

“Kalau benda tidak betul, kenapa perlu layan? Jika dilayan maknanya benda itu betullah. Kita tidak buat, kenapa perlu layan (gosip). Jika saya bercakap lebih nanti kedengaran seperti saya marah orang pula.


“Sebagai selebriti memang kita tidak boleh bercakap apa, hanya mampu terima dan kemam. Jika kita buka mulut nanti dipandang serong pula. Sebab ini lumrah hidup, seperti yang dikatakan oleh rakan-rakan saya kita (selebriti) adalah milik netizen dan peminat.

“Saya kena terima hakikat tersebut dan orang di luar sana pun perlu menerima hakikat bahawa saya juga manusia biasa,” ujar Hafiz mohon dimengerti.


*Kosmo

Bagus lah kalau dia mula berdiet dan bersenam
Janji dia sihat
Takde masalah pun
 

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #3
Joined
Jan 13, 2009
Messages
158,673
Reaction score
21,646
Points
1,671
Sakit ke. Mmg lain
 

nokia3210

Active+ Member
Joined
Sep 6, 2012
Messages
2,943
Reaction score
550
Points
86
aku tak fikir dia main barang, tp kurus dia tak natural.. maybe ada sakit apa2 ni..
apapun, aku doakan yg terbaik apis ..
begitu lah awan nano ..nano nano nano nano..
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,251
Reaction score
2,437
Points
201
aku tak fikir dia main barang, tp kurus dia tak natural.. maybe ada sakit apa2 ni..
apapun, aku doakan yg terbaik apis ..
begitu lah awan nano ..nano nano nano nano..
Selalu mcm nie penyakit atau diet extreme.....
 

momoque

Legendary Member
Joined
Dec 26, 2011
Messages
11,076
Reaction score
361
Points
141
Mcm dh joint tabligh je
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register