BTC USD 19,096.7 Gold USD 1,643.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Makin Hari Makin ba alip ngang Org Kita!

tapirbawaklori

Super Active Member
Messages
8,149
Joined
Oct 24, 2007
Messages
8,149
Reaction score
207
Points
73
Gua malas nak cakap...lu org pikir la sendiri betapa jumudnya org kita....

makn politik , tido politik , keje politik , mati politik, cakap semua politik...busuk hati..

Org Kita JUMUD <<<< klik sini
 
Last edited:
Sponsored Post

atzai

Active Member
Messages
1,277
Joined
Aug 10, 2007
Messages
1,277
Reaction score
12
Points
25
Bukan busuk la beb
Orang melayu dah tak bersatu hati tu je,
masing-masing tamak,
tak ada tolak ansur,
pentingkan diri sendiri,
nak rebut kuasa,
bangganggggg....
 

anuarinvestor

Legendary Member
gem
Messages
10,529
Paid Membership
Joined
Dec 13, 2007
Messages
10,529
Reaction score
143
Points
123
Bila Agama ditinggalkan begitulah jadi nya......
 

izack1981

Legendary Member
gem
Messages
10,380
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2007
Messages
10,380
Reaction score
61
Points
120
aadehhhh... aku rindu la zaman sebelum merdeka dulu (walaupun aku belum lahir lagi..) tapi aku tau org melayu zaman dulu lebih bersatu padu!
 

SHAMSUL

Fun Poster
Messages
348
Joined
Apr 2, 2008
Messages
348
Reaction score
0
Points
10
org melayu skrg bnyk cerdik pandai tapi..kearah ke*****an
 

fazarudin

Legendary Member
gem
Messages
10,990
Joined
Jan 2, 2006
Messages
10,990
Reaction score
258
Points
136
kaum lain pun sama jugak , sebab org yg x puas hati tu duduk dlm kepompong dia je , tu yg dia kata org melayu nih ba alip ngang.
 

Kehidupan

CG Top Poster Club
gem
Messages
25,111
Paid Membership
Joined
Jan 11, 2008
Messages
25,111
Reaction score
218
Points
123
bagus tul kerajaan nih.....

mari kita bagi sokongan padu pada BN....
 
Sponsored Post

Top
Log in Register