Makhluk Ganjil Dijumpai Di Perairan Russia (6 Foto)

CG Sponsors




waazin

Freshie
Joined
Mar 8, 2013
Messages
8
Reaction score
1
Points
8
Satu makhluk aneh telah dijumpai mati terdampar di pantai perairan Russia pada 5hb September2006. Makhluk ini mempunyai bulu, mungkin dalam kategori mamalia. Yang peliknya makhluk ini juga mempunyai paruh dan gigi.

Kewujudannya tidak pernah diketahui sebelum ini. Dipercayai, makhluk ini mendiami di laut dalam dan timbul di permukaan bertujuan untuk mendapatkan oksigen.


BNYAK LAGI KISAH-KISAH GANJIL, PELIK DAN MISTERI (PIX+VIDEO)
 
Last edited:
Sponsored Post

astrowan

CG Top Poster Club
Joined
Aug 26, 2009
Messages
22,317
Reaction score
249
Points
128
kekkekeke salah disisi undang2 buat macam ni :D:D:D:D

apa2 pon mmg pelik dan astrok........
 

Hitman™

Legendary Member
Joined
Apr 27, 2010
Messages
12,286
Reaction score
163
Points
128
takat nak promote blog.

baik tak payah.
 

kopiais

Active Member
Joined
Nov 1, 2012
Messages
2,009
Reaction score
181
Points
33
laut dalam ni lebih kurang marikh la..banyak lg yg tak diterokai dan misteri
 

estacoco

Super Active Member
Joined
May 5, 2008
Messages
7,543
Reaction score
25
Points
70
Aku rasa 2 tahunlepas tengok gambar.ni
 

haqqi9

Active Member
Joined
Dec 23, 2012
Messages
1,069
Reaction score
7
Points
25
ohh. masak sdap tak ni? nk gi cari sekor kat laut dalam.
 

ZURA-SAN

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 14, 2010
Messages
13,037
Reaction score
23
Points
120
rajin TT promote...

usaha tangga kejayaan...
 

scid

Active+ Member
Joined
May 21, 2010
Messages
4,670
Reaction score
12
Points
25
chetttt..takat nak promote blog baik toksah..dah lar citer lame plak tuh
 
Sponsored Post
Top
Log in Register