BTC USD 49,112.6 Gold USD 1,785.70
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Mak Yang Tak Guna!!!

Bro_Izantie

Legendary Member
Messages
17,073
Paid Membership
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
dasar ibu yg takde hati perut,,,

Nie la minah yg tak guna yg menyebabkan anak dia mati krn negro tu…… aduyaiiiii

maksetan3.jpg


maksetanq.jpg


maksetan4.jpg



KAJANG: Kejam dan tidak berperikemanusiaan apabila seorang lelaki Afrika didakwa sanggup mendera, merogol dan meliwat anak kekasihnya yang baru berusia tiga tahun sehingga kanak-kanak itu menemui ajal.

Malah, kekasih wanita terbabit yang juga seorang janda berusia 24 tahun tergamak bersekongkol dengan warga asing itu apabila sanggup berbohong dengan mereka cerita kononnya anaknya mati akibat didera pembantu rumah.
 
Sponsored Post

yyl

Fun Poster
Messages
161
Joined
Sep 17, 2009
Messages
161
Reaction score
5
Points
15
Cikit punya comel tapi aduyaiiii @ lunyai dek negro
 

belina

Active Member
Messages
1,264
Joined
Apr 29, 2009
Messages
1,264
Reaction score
2
Points
25
Cikit punya comel tapi aduyaiiii @ lunyai dek negro

Sebab tu org kata jgn pandang luaran.. hehehe ni le comel leh harap..tapi tak sayang anak sendiri...:mad::mad:
 

Bro_Izantie

Legendary Member
Messages
17,073
Paid Membership
Joined
Mar 15, 2009
Messages
17,073
Reaction score
928
Points
161
dah ader sorry arrr...aku copypaste kat email jer utk makluman kengkawan...hehehe
 
Sponsored Post
Top
Log in Register