Majlis Persandingan Diraja Anak Sultan Brunei

CG Sponsors




TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
153,694
Reaction score
21,087
Points
1,671


Dihiasi perhiasan emas dan permata, Istiadat Persandingan Diraja anak Sultan Brunei, Sultan Hasanal Bolkiah yang juga merupakan salah seorang lelaki terkaya di dunia, telah berlangsung dalam suasana cukup mewah dan meriah.

Majlis tersebut telah dilangsungkan di istana yang memiliki 1,788 buah bilik iaitu Istana Nural Iman yang terletak di Bandar Sri Begawan, semalam.

Raja Abdul Malik, 31, selmat dinikahkan bersama pasangannya Dayangku Raabi’atul Pengiran Haji Bolkiah, 22, di hadapan tetamu yang terdiri dari kerabat diraja dan jemputan khas.

Memetik laporan Daily Mail, istiadat itu turut dihadiri oleh Sultan-Sultan dari Malaysia dan Gabenor Arab Saudi.

Kedua-dua mempelai menyarung baju berwarna emas yang turut dihiasi permata, manakala pengantin perempuan memegang sejambak bunga yang digubah dari batu berlian tulen.








Dayangku Raabi’atul turut menyarungkan sepasang sepatu jenama mewah Christian Laboutin yang penuh diselaputi permata.




http://mynewshub.cc/2015/04/13/gambar-gah-majlis-persandingan-diraja-anak-sultan-brunei/
 
Sponsored Post

Kaizen5555

Legendary Member
Joined
Feb 5, 2014
Messages
13,149
Reaction score
163
Points
123
nk tungu org komen...kawen x perlu bermewah2...hehe
 

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,277
Reaction score
1,131
Points
201
haaa... dier mmg kaya... dan amat mampu..
 

jazzroll

Active Member
Joined
Apr 12, 2011
Messages
1,989
Reaction score
6
Points
25
xpe...tuanku mmg mampu...dan yg penting x buat loan bank rakyat....
 

k3ryck

Active+ Member
Joined
Dec 31, 2009
Messages
3,245
Reaction score
61
Points
30
sesuai la dgn kemampuan dan darjat dia. sumber kewangan tak mencurigakan. alhamdulillah, dan tahniah !
 

papacomel

Fun Poster
Joined
Oct 9, 2012
Messages
586
Reaction score
0
Points
15
Ok jer share gambir dengan orang ramai... xde plak nak sorok2...
 

flygrow

Active+ Member
Joined
May 11, 2010
Messages
3,203
Reaction score
27
Points
30
dlm gmba tu sume sopan2 je pkaiannye kan
 

khawarizmi

Fun Poster
Joined
Dec 28, 2006
Messages
221
Reaction score
2
Points
15
oklah tu.. rakyat dia pun dia bela elok, sokong hudud, bini pakai tudung, sesuai lah tu...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register