Others Maha2010

CG Sponsors




Sponsored Post

suprol

Legendary Member
Joined
Nov 23, 2009
Messages
13,022
Reaction score
34
Points
120
ada sapa2 warga cg yg join ker? kalo ada bg tau lar...
 

GASTER123

Legendary Member
Joined
May 6, 2008
Messages
15,829
Reaction score
448
Points
131
ada sapa2 warga cg yg join ker? kalo ada bg tau lar...
aku tiap2 kali wat aku mmg g..tahun ni aku nak cari sate ikan org johor wat..best oooo..aritu beli sikit,g semula barang dah xde..xrugi g..mmg PKS melayu byk..
 

GASTER123

Legendary Member
Joined
May 6, 2008
Messages
15,829
Reaction score
448
Points
131
leh rasa makanan yg macam2 n minuman pelik2 yg xpernah rasa..free..tester..
 

iswaraburuk

Legendary Member
Joined
Sep 11, 2009
Messages
10,535
Reaction score
73
Points
120
leh rasa makanan yg macam2 n minuman pelik2 yg xpernah rasa..free..tester..
hahaha..kebanyakan mcm ni org yang dtg situ:)):))...dah kenyang baru balik..kawasan luas..ada tram untuk pusing satu kawasan
 

agigas

Active Member
Joined
Oct 8, 2009
Messages
1,849
Reaction score
235
Points
38
sure pergi! tiap tahun pigi mmg xmiss. Tapi taun ni 2 kali wajib pigi, sbb bini aku kene jaga gerai...haha! Mehla beramai2. Pesanan aku kalau nak gi MAHA:

1. Pakai kasut/sandal yg bersesuaian. Jgn ade yg gatal pakai high heels..
2. Bawak payung!!! Panas satu hal, ujan kalu lagi naya. Tapi kalu xde payung, banyak gak ruang pameran/niaga yg ade bumbung.
3. Bawak air minum/ayaq masak. Kang tak larat 3 4 kali nak beli air je. Sorang2 xpe. Kalu sefamili datang pehtu kejap2 nak beli air, mau terbang gak duit.. banyak lagi mende besh bole beli dgn duit tu.
4. Pastikan bateri henset penuh kalu dtg berpasangan/beramai2. Kalu hang sesat/hilang pasangan, pehtu henset lak bateri kong...maap tunggu jela kat kete..
5. Utk kenang2an, silela bawak kamera ;)
 
Last edited:

iswaraburuk

Legendary Member
Joined
Sep 11, 2009
Messages
10,535
Reaction score
73
Points
120
sure pergi! tiap tahun pigi mmg xmiss. Tapi taun ni 2 kali wajib pigi, sbb bini aku kene jaga gerai...haha! Mehla beramai2. Pesanan aku kalau nak gi MAHA:

1. Pakai kasut/sandal yg bersesuaian. Jgn ade yg gatal pakai high heels..
2. Bawak payung!!! Panas satu hal, ujan kalu lagi naya. Tapi kalu xde payung, banyak gak ruang pameran/niaga yg ade bumbung.
3. Bawak air minum/ayaq masak. Kang tak larat 3 4 kali nak beli air je. Sorang2 xpe. Kalu sefamili datang pehtu kejap2 nak beli air, mau terbang gak duit.. banyak lagi mende besh bole beli dgn duit tu.
4. Pastikan bateri henset penuh kalu dtg berpasangan/beramai2. Kalu hang sesat/hilang pasangan, pehtu henset lak bateri kong...maap tunggu jela kat kete..
5. Utk kenang2an, silela bawak kamera ;)
Nasihat yg berguna...:D
bini jaga gerai apa bro???
 
Sponsored Post
Top
Log in Register