To Sell Magnetic myth

CG Sponsors




magneticmyth

Freshie
Joined
Feb 13, 2010
Messages
2
Reaction score
0
Points
3
Produk baru yang mampu memperbaiki hubungan kelamin anda secara terus.

Bahan penting MAGNETICMYTH adalah sejenis magnet yang telah diformulasikan secara khusus yang terletak di dalam gelang ini.

Amalan berpanjangan membawa kenikmatan yang tidak terhingga.

Bukan peralatan seks, ianya membantu pengaliran darah.

Tiada kesan sampingan, tiada masalah alahan langsung

Aliran air kencing anda juga akan terasa lebih lancar & lebih lawas!.

http://greatpleasure2010.com/product.html

PENGEDAR DIKEHENDAKI

MARGIN KEUNTUNGAN YANG TINGGI

SILA HUBUNGI 0102750208 UNTUK MAKLUMAT LANJUT.

ANDA JUGA BOLEH HUBUNGI TERUS PENGEDAR KAMI UNTUK MENDAPATKAN MAGNETIC MYTH DI TEMPAT-TEMPAT BERIKUT :
KOTA SETAR (SHAM) 0194325757
KULIM (ZAKARIA) 0125648445
PULAU PINANG (BURN) 0134515602
SEBERANG JAYA (SHUKRI) 0123032134
PUTRAJAYA (YUS) 0166786587
AMPANG (NIZAM) 0173538696
WANGSA MAJU (NASH) 0192905019
GOMBAK/SELAYANG (SHAM) 0129436554
CHERAS (HUSNI) 0129151167
TAPAH (ZULKIFLI) 0165396454
SIK (ANUAR) 0194316447
GENTING (ZARIMAN) 0199293407
BENTONG (ISMAIL ) 0126901819
SETAPAK (AZIZUL) 0122280547
 
Sponsored Post

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
ado gambar..baru syiokkk.takde gambar.nak tengok pun takdo feel.
 

wiralution X

Active+ Member
Joined
Jan 22, 2007
Messages
2,826
Reaction score
41
Points
30
ado gambar..baru syiokkk.takde gambar.nak tengok pun takdo feel.
ada bro gambo dia. ko klik link dia bagi tu. tapi bila aku dh tgk kalo asik nk ikat kat "leher" je penat la hahaha
 
Sponsored Post
Top
Log in Register