'Madu saya calon kelapan suami'

CG Sponsors




ViperX

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,466
Reaction score
525
Points
71
pisang apa dia pakai ni..... pisang tanduk?
 
Sponsored Post

Fayafa

Active Member
Joined
May 21, 2017
Messages
1,388
Reaction score
381
Points
51
untungla reaksi mcm tu bini bg respon positif..klu aku mau kena soal siasat berhari2..
kena dok black maria dak?kalu dok, baru leh kata full investigation:ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO::ROFLMAO:
 

ViperX

Active+ Member
Joined
Oct 10, 2016
Messages
4,466
Reaction score
525
Points
71
Kebiasaanya lelaki jenis macam ni jenis yang kurang masa dengan anak-anak.

Bila kahwin jangan ingat, bini ko je perlu kasih sayang.. Anak2 pun sama. Terutama anak perempuan.

yg sy faham, suami dia pengetua sekolah agama.. lpas tu, ada syarikat sendiri. betul x...

mngkn btul apa yg tn katakan... jawatan tinggi ada, bisnes pn ada.. itu masa tarak la...
 

dloanman

CG Top Poster Club
Joined
Apr 15, 2012
Messages
21,209
Reaction score
1,594
Points
206
Terbukti LGBT = lelaki gagah berbini tiga

Ekekeke 😁
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,440
Reaction score
1,947
Points
201
hurmmm x terkata... kat fb ade yg kata bini tu dah meluat nak layan laki mcm ni.. tu yg dicarikan calon...
tu la..jenis kaki kahwin cerai....1st wife dah cerai....kahwin dgn janda...kemudian cari anak dara....dah lah sebelum ni 7 org dia bercinta...tapi 7 tolak tak nak kahwin....nanti cari alasan lain pulak nak tambah 3-4..hahaha
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,440
Reaction score
1,947
Points
201
Kebiasaanya lelaki jenis macam ni jenis yang kurang masa dengan anak-anak.

Bila kahwin jangan ingat, bini ko je perlu kasih sayang.. Anak2 pun sama. Terutama anak perempuan.
laki mcm ni sebenarnya ego tinggi...tak fikir perasan org lain...fikir kehendak dia je....kalau bini dia tak bagi...lagi dia buat pasal......dia ni kalau cakap pasal ubata kuat ..melompat ke siling sembang dia ni...hahahaha
 

Penbiru

CG Top Poster Club
Joined
Jan 12, 2008
Messages
20,440
Reaction score
1,947
Points
201
untungla reaksi mcm tu bini bg respon positif..klu aku mau kena soal siasat berhari2..
walaupun poligami itu halal...tapi tak sanggup aku nak guris perasaan isteri aku....perempuan ni gurau nak kahwin lagi pun terasa...dan kita tak leh marah bila isteri terasa itu hak dia...cuba kalau kita dipoligamikan....yahoooo...rasa lah
 

bulan_berlopak

Freshie
Joined
Sep 23, 2020
Messages
3
Reaction score
0
Points
3
tu la..jenis kaki kahwin cerai....1st wife dah cerai....kahwin dgn janda...kemudian cari anak dara....dah lah sebelum ni 7 org dia bercinta...tapi 7 tolak tak nak kahwin....nanti cari alasan lain pulak nak tambah 3-4..hahaha
khennn... laki kawen byk kali xde org hencap.. yg reputz ni pun xde berita lain ke pon.. menggundang sungguh la.. xde faedah kat pembangunan economy pun... hahah x pasal aku plak kene kecam sbb baca dan komen kat berita yang tak berfaedah hahha
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,510
Reaction score
1,601
Points
596
boleh threesome 2 in one hahahahha 2 bini kot wakakakak
 
Sponsored Post
Top
Log in Register