BTC USD 16,817.0 Gold USD 1,786.62
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Madrasah militan: Madrasah Darussolihin akui 20 tahun operasi secara ‘haram’

Sponsored Post

Yallah

Active+ Member
Messages
2,616
Joined
Jun 21, 2021
Messages
2,616
Reaction score
356
Points
41
Sampai bergegar camera …bila orang panggil militant nanti hang sentap pulak!😂😂



………………………………………………..
 

ilhamjabil

Super Active Member
gem
Messages
7,069
Joined
Jul 27, 2008
Messages
7,069
Reaction score
1,666
Points
151
Kadang2 dengar cerita anak ni macam2...Ada luka ke badan anak...Ada bekas terbakar..atau apa2 kesan...Budak2 (bekas penagih dadah pula) memang tak suka di belenggu...Budak2 maahad tahfiz pon pandai cerita macam2 sebab tak mahu duduk asrama...
Dah jadi fitnah dan kena saman 10 juta...Sepatutnya ibu bapa siasat betul2 dulu...dah tahu background anak tu macam mana...boleh ka percaya...

Elok la dah ada peluang...Minta Maaf tebalkan muka mengaku silap tak perlu masuk mahkamah dan tak perlu berhutang sampai berjuta... ...Subhanallah
 
Last edited:

ayiem676

Active+ Member
Messages
4,796
Joined
May 12, 2011
Messages
4,796
Reaction score
402
Points
56
doktor sahkan tak ada penderaan... jadi nak salahkan siapa
 

akudotcom

CG Top Poster Club
gem
Messages
33,686
Top Poster #4
Joined
Jun 17, 2007
Messages
33,686
Reaction score
4,431
Points
261
Awards
1
Doktor tunggang agama juga ke
Ayahanda ucop azmi Kasi sengat itu doktor
 

lau_kau

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,770
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
27,770
Reaction score
5,816
Points
481
Awards
1
Kaki fitnah dia xpeduli dh...walaupun benda dh terang2 pun dia masih fitnah....sebab dia nk mcm tu suka kn
 

notepad

Legendary Member
gem
Messages
11,292
Joined
Sep 17, 2011
Messages
11,292
Reaction score
1,218
Points
206


sidang media Madrasah militan
Pendedahan mengenai fitnah maha dahsyat & berniat jahat - FULL
 
Sponsored Post

Top
Log in Register