Macam mane nak bezakan restoran mamak dengan restoran hindu...???

CG Sponsors




W810

Active Member
Joined
Apr 20, 2009
Messages
1,644
Reaction score
31
Points
30
nak tanya korunk sume ni..

korunk boleh x bg pendapat skit, cmne nak bezakan restoran mamak ni dengan restoran hindu..

kadang2 tu, hindu ni pakai kalimah je gantung kt dinding nak bagi laku... bersepah restoran mcmtu skarang nie...

Satu lagi, nape pekerja dy sume LAKI2..? Mgkin klo pompuan hindu, xpakai tudung, kantoi la kedai tu agaknye... haha

aduhai.. FENIN2...
#:-S

 
Last edited:
Sponsored Post

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
tah....klau tgk pekerjanya ade nandet....sah hindu..
 

W810

Active Member
Joined
Apr 20, 2009
Messages
1,644
Reaction score
31
Points
30
klo dy HINDU, xpkai nandet tu.. huhu..
ssah jgk cmnie...
 

zerotech

Super Active Member
Joined
Mar 3, 2009
Messages
9,284
Reaction score
106
Points
73
ko suruh la tokey ker atau yg dok kat kaunter bayar or pekerja dorang baca surah yasin sampai habis..
kalau hafal sah islam.. :)
 

W810

Active Member
Joined
Apr 20, 2009
Messages
1,644
Reaction score
31
Points
30
haha... xkan nak soh dy baca kot..? :p kita p bkan nak test islam ke x... haha.. juz nk dptkan kepastian je..
 

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
ko suruh la tokey ker atau yg dok kat kaunter bayar or pekerja dorang baca surah yasin sampai habis..
kalau hafal sah islam.. :)
tgklah pekerja cmana...klau dia2 betul2 islam tapi ngaji pon tak pandai...

senang

suruh dia baca al fatihah...3 kul ker...
 

zerotech

Super Active Member
Joined
Mar 3, 2009
Messages
9,284
Reaction score
106
Points
73
al fatihah mungkin senang sebab dorang dok hafal tokey dia pasang kat radio tiap tiap hari..
mungkin 3kul pun okey...
 

W810

Active Member
Joined
Apr 20, 2009
Messages
1,644
Reaction score
31
Points
30
rasanya kena amek "SIJIL KEDAI HALAL DIMILIKI MUSLIM" kot.. haha
 

meloveyou

Active Member
Joined
Sep 11, 2008
Messages
1,836
Reaction score
40
Points
30
ye la..kat KL tue belambak..kdg2 bulan puasa pun slumber je kedai nie open awal pagi..ade lak org melantak... :(scam
 
Sponsored Post
Top
Log in Register