BTC USD 57,203.0 Gold USD 1,779.06
Time now: Jun 1, 12:00 AM

macam mana prosuder nak pilih no kereta baru di jpj

panglima_ayam

Active+ Member
Messages
4,106
Joined
Mar 12, 2008
Messages
4,106
Reaction score
25
Points
25
aku nak tanya sikit proses nak pilih no kereta ni ,biasa nya macam mana kalau no yang cantik dia dah letakkan harga ke atau macam mana,yang tander tu macam mana pulak pening aku tgk
 
Last edited:
Sponsored Post

ajax932

Super Active Member
Messages
7,694
Joined
Nov 29, 2007
Messages
7,694
Reaction score
41
Points
75
Rasanya Salesman yg jual keta tu pun boleh tolong, asalkan kena dengan ongkosnya.
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Aku bayar Rm 300 untuk dapat no kereta aku. Tak tau pulak tentang prosedur2nya...
 

anbusan

Super Active Member
Messages
8,363
Joined
Jan 22, 2006
Messages
8,363
Reaction score
304
Points
91
aku hampir2 bayo RM100 tuk taruk plat moto lame aku ke moto LC aku hehe tp x jd sbb aku terlupe haha
 

ajax932

Super Active Member
Messages
7,694
Joined
Nov 29, 2007
Messages
7,694
Reaction score
41
Points
75
Kalau xsilap minimum RM250 utk book number. kalau xde sapa bid nombor tu dapat la ngn harga RM250.

Tapi biasanya, nombor cantik memang dah ada yg book punyer.
 

redox6464

Banned
Messages
2,372
Joined
Feb 2, 2007
Messages
2,372
Reaction score
57
Points
30
adoi..
1. Kena pegi kt JPJ
2. Tgk snarai no yg ade.
3. Buat pilihan
4. isi Borang berserta duit booking Price? nt ko g kt kaunter dia.. dia akan bgtau. tp bajet area RM200-RM300 for open price la..

* kalo no 2digit, 3 digit.. lagi mahal. kalo da ade org bid ke.. so sape yg offer higher dia dpt la
itu aje :)
 

sconsult

CG Top Poster Club
Messages
22,646
Joined
Dec 10, 2007
Messages
22,646
Reaction score
656
Points
161
Tahniah le, beli kereta baru nampaknya.
 

BizClub

Super Active Member
Messages
7,034
Joined
Dec 26, 2005
Messages
7,034
Reaction score
157
Points
78
kat web jpj ada cara nk masuk tender tu...
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register