Macam mana nk ckp kt mak yg aku mahu kawin?tp duit x cukup tp nk kawin

CG Sponsors




roBUST

Banned
Joined
Oct 13, 2008
Messages
12,406
Reaction score
136
Points
123
as topic it say

bkn kisah aku :eek:

cuma nk berbincang

cth nye: (bkn cerita sebenar)

aku jejaka pemalu...tetiba nk gtau kt mak yg aku nk kawin..

risau apa yg dia akan kata kn..so korang tolng lah jejaka ni :(( :eek:

ini sama sekali bukan cerita aku oke :)paid



edit sikit bg sedap cerite :))
 
Last edited:
Sponsored Post

BlackPepper

Active+ Member
Joined
Oct 26, 2009
Messages
4,906
Reaction score
50
Points
30
kenalkan bakal menantu kat mak.. mesti mak paham...:D:D
 

taufic

Legendary Member
Platinum Member
Joined
Feb 6, 2008
Messages
14,651
Reaction score
692
Points
161
ceh jejaka mana nie?
nak kawen pon malu ka? :))
 

zalnet

Super Active Member
Joined
Feb 13, 2006
Messages
5,155
Reaction score
286
Points
81
Cakap jer la apa susah..:p
 

Cuppy Cakes

Legendary Member
Joined
Sep 16, 2008
Messages
12,140
Reaction score
35
Points
120
terus terang je lah....dgn mak sendiri pun xkan nk malu?
 

lilbee

Active+ Member
Joined
Nov 13, 2009
Messages
4,801
Reaction score
10
Points
25
tgh2 mak ko lipat2 baju ke, ko pegi la duk bersimpuh sebelah dia..amek selai baju, sambil gentel2 baju tu ko cakap la camni.."mak, mak tau kan cek(saya utk org utara) duk kawan lama dah dgn ani(contoh nama awek)..duit cek pun rasanya cukup dah..cek ingat nak suruh mak pi merisik la.."

heheh..buleh ke?

aku xtau..aku dah xde mak..aritu bf aku nak jumpa ayah aku, aku ckp direct je kat dia..
 

BlackPepper

Active+ Member
Joined
Oct 26, 2009
Messages
4,906
Reaction score
50
Points
30
yer ker?cmne nk kenal kn?raya lambat lagi :))
xyah tunggu raya.. bila2 pun bole... kalo segan.. ajak kawan2 ramai2 skit..

2nd time br la sorang.. nanti mak ckp.. oooooo ni ke yg dtg aritu...:D:D:D
 

BlackPepper

Active+ Member
Joined
Oct 26, 2009
Messages
4,906
Reaction score
50
Points
30
tgh2 mak ko lipat2 baju ke, ko pegi la duk bersimpuh sebelah dia..amek selai baju, sambil gentel2 baju tu ko cakap la camni.."mak, mak tau kan cek(saya utk org utara) duk kawan lama dah dgn ani(contoh nama awek)..duit cek pun rasanya cukup dah..cek ingat nak suruh mak pi merisik la.."

heheh..buleh ke?

aku xtau..aku dah xde mak..aritu bf aku nak jumpa ayah aku, aku ckp direct je kat dia..
yg ni da cam dalam drama la plak...:D:D:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register