BTC USD 61,076.3 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Ask/Help Macam mana nak hilangkan bau bilik yang tiada tingkap

darkkiller

Super Active Member
Joined
Jun 1, 2007
Messages
8,311
Reaction score
573
Points
111
Salam
Aku ada bilik yang tak bertingkap...masalah timbul bila kucing aku berak dalam bilik ni dan baunya aduhai...dah mop dgn macam-macam pencuci..tak hilang gak..aku rasa baunya bukan kat lantai tapi cam kat udara dia...

ada sesiapa pernah alami dan tahu petua hilangkan bau busuk ni?
 
Sponsored Post

SHO6

Active Member
Joined
Mar 8, 2008
Messages
1,245
Reaction score
75
Points
30
Pasang kipas...kalau betul dah bersih insyallah hilang bau tu.

Memang tahi kucing bau power bro.
 

razzo

Active Member
Joined
Apr 17, 2011
Messages
2,114
Reaction score
3
Points
25
try guna gel hyppo utk serap bau..
guna mobile ventilator sedut keluar udara busuk dri bilik...
 

HosterBase

Active Member
Joined
Mar 23, 2012
Messages
1,888
Reaction score
15
Points
25
bau melekat kat dinding tu agak nye...

lap2 dinding atau cat baru hehe...

orang kata simpan arang bau boleh ilang
 

azmi_tshirt

Super Active Member
Joined
Nov 2, 2007
Messages
5,624
Reaction score
19
Points
65
air purifier or ionizer... tak pun klu nak murah letak seguni arang...
 

peija06

Super Active Member
Joined
Feb 19, 2007
Messages
6,506
Reaction score
78
Points
70
taruk buah cempedak kasi cover bau *&%^$ kuceng..:">
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register