BTC USD 56,967.0 Gold USD 1,788.75
Time now: Jun 1, 12:00 AM

MacaM da AD

notrexdame

CG Hardcore Club
Messages
76,139
Paid Membership
Joined
Apr 26, 2008
Messages
76,139
Reaction score
63
Points
525
b-9.jpg


kalo astrok wat xtau je :p:p
 
Sponsored Post

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
Siot jer... geli pulak rasa aku....
 

azie_abdrahman

Fun Poster
Messages
213
Joined
May 8, 2008
Messages
213
Reaction score
3
Points
15
b-9.jpg


kalo astrok wat xtau je :p:p

pic da ade lame kat email... kalu x silap pasal termasuk dlm mangkuk tandas coz dia dok mencangkung kat mangkuk tandas dudok....kesian... nasib baik aku duduk tuk melepas... kau x...parah!!!
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Messages
14,648
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
79
Points
120
adeh...sakitnya....erkkkkkkkk
 

Pelesit Api Malaya

Active+ Member
Messages
2,549
Joined
Oct 20, 2008
Messages
2,549
Reaction score
162
Points
33
pic da ade lame kat email... kalu x silap pasal termasuk dlm mangkuk tandas coz dia dok mencangkung kat mangkuk tandas dudok....kesian... nasib baik aku duduk tuk melepas... kau x...parah!!!

termasuk dlm mangkuk tandas....? Camni jadiknyer...? :-?
 

GT

CG Top Poster Club
Messages
38,557
Paid Membership
Joined
Nov 14, 2008
Messages
38,557
Reaction score
245
Points
123
pic da ade lame kat email... kalu x silap pasal termasuk dlm mangkuk tandas coz dia dok mencangkung kat mangkuk tandas dudok....kesian... nasib baik aku duduk tuk melepas... kau x...parah!!!

Mangkuk tandas apa yang mangkuk sangat tu???:eek::eek::eek:
 

wicked_game

Active Member
Messages
2,044
Joined
Nov 12, 2008
Messages
2,044
Reaction score
2
Points
25
pic da ade lame kat email... kalu x silap pasal termasuk dlm mangkuk tandas coz dia dok mencangkung kat mangkuk tandas dudok....kesian... nasib baik aku duduk tuk melepas... kau x...parah!!!

ni duduk ke melompat ket mangkuk tu..? nsb rmh aku jenis cangkung pn ada.. fobia jap nk dok ket tandas duduk..
 

pesukec

Active Member
Messages
1,174
Joined
Jun 18, 2007
Messages
1,174
Reaction score
1
Points
25
nak angkat sepanduk astrok gak ker...x payah ler..:)cgrock:)cgrock
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register