maaf nak tanya siapa kat namanya sini...

CG Sponsors




tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,164
Reaction score
809
Points
176
Maaf saper kat sini nama dia Ahmad Khairul Hazwan Bin Ahmad.. bukan apa bila tok tengok kat akaun bank ada transaksi yang dibuat atas nama dia kepada tok.. sedangkan tok tak berurusan dengan dia pun.. pastu takder sms pun yang kata dia dah bank in duit kat akaun tok...
 
Sponsored Post

putat76

Banned
Joined
Mar 25, 2008
Messages
4,909
Reaction score
1
Points
25
Maaf saper kat sini nama dia Ahmad Khairul Hazwan Bin Ahmad.. bukan apa bila tok tengok kat akaun bank ada transaksi yang dibuat atas nama dia kepada tok.. sedangkan tok tak berurusan dengan dia pun.. pastu takder sms pun yang kata dia dah bank in duit kat akaun tok...
wah tok ada orang masukkan duit kat tok ke
brape juta tu :D:D:D
 

mesir

Active+ Member
Joined
Oct 16, 2008
Messages
3,939
Reaction score
55
Points
35
wahh... duit free ke tok?? Sure ke xknl, kot2 lupe.. :D:D
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,164
Reaction score
809
Points
176
takle banyak tapi manalah tahu kot2 nanti dia hebahkan tok ni yang scam sedangkan tok tahu apa2 ni...
 

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,164
Reaction score
809
Points
176
tok tunggu 3 jumaat.. kalau takde orang tuntut tok akan pulangkan kat bank :D
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
bper hengget tok???bagitau jela.leh nengok2.hehehe
 

maslinkcc

Fun Poster
Joined
Mar 29, 2008
Messages
707
Reaction score
13
Points
15
wah..jujurnya tok ni..
( ulur2 lah sikit tok..tolong puji ni )
 

Jeb

CG Top Poster Club
Joined
Jan 2, 2007
Messages
39,505
Reaction score
124
Points
123
tok tunggu 3 jumaat.. kalau takde orang tuntut tok akan pulangkan kat bank :D
nape nak pulangkan kat bank lak atok..kang depa makan balik duit tu kang...baik tok g sedekah kat masjid.:D:D
 
Sponsored Post
Top
Log in Register