BTC USD 17,244.8 Gold USD 1,800.48
Time now: Jun 1, 12:00 AM

M.O terbaru scammer guna profil Khalid Hamid CG di telegram

Sponsored Post

lau_kau

CG Top Poster Club
gem
Messages
27,873
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
27,873
Reaction score
5,833
Points
481
Awards
1
Tora datang lg nie...klau jenis pelaburan untung kaw2 nie terang2 la scammer....bkn senang nak senang oook
 

ViperX

Super Active Member
gem
Messages
6,191
Joined
Oct 10, 2016
Messages
6,191
Reaction score
1,106
Points
151
bank pn bangkrap klau bt sistem pelaburan mcm ni.
 

eizzbizz

Legendary Member
gem
Messages
11,265
Joined
Sep 2, 2009
Messages
11,265
Reaction score
1,786
Points
206
time nk dpt iCitra ni la mcm² scammer muncul .. dorang dah start memancing .. bina database + testi
 

TXT

CG Super Hardcore Club
gemgemgemgemgemgem
Messages
388,748
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
388,748
Reaction score
25,693
Points
2,836
Awards
1
time nk dpt iCitra ni la mcm² scammer muncul .. dorang dah start memancing .. bina database + testi

Scammer cerdik la tu
Dah buat kajian awal sebelum mula buat kerja
 

cariemas100

Active Member
Messages
1,569
Joined
Oct 24, 2020
Messages
1,569
Reaction score
528
Points
71
mcm takde apa2 tindakan dari bank dan polis dalam membenteras scammer.

harap ada raja dari negara instanbola yang kena scam kat malaysia, itu jam baru bank dan polis tunjuk muka konon akan bertegas dan ambil tindakan dengan segara.
takat rakyat biasa kena scam, memang NO ACTION laa....
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register