M.a.t.a.n.g

CG Sponsors




aqua84

Active+ Member
Joined
Jun 27, 2008
Messages
2,942
Reaction score
82
Points
30
korang rasa la kn....matang ni perlu seiring ker...antara tingkah laku dan percakapan......~X(~X(~X(...ade sesetengah yg tingkah laku mcm budk2...tp pemikiran dh matang....
 
Sponsored Post

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
tpkn....mcm mane la org nk yakin yg kite nih matang sedangkn perangai kite x tunjukkn mcm tu...:-?:-?
lantak p la sme org..:))

ko nak org 2 yakin yg ko da matang ke x, org da matang ke?? :D
 

aqua84

Active+ Member
Joined
Jun 27, 2008
Messages
2,942
Reaction score
82
Points
30
lantak p la sme org..:))

ko nak org 2 yakin yg ko da matang ke x, org da matang ke?? :D
:eek::eek:.....xleh ckp jerk...kene seiring la..kalo ko ckp jer matang..tp perangai x mcm tu pun..camne org nk caye......:D:D
 

R&R

Fun Poster
Joined
Nov 13, 2008
Messages
300
Reaction score
0
Points
10
aqua ni kes ko ke ??:D:D:D:D:)
 

Gila Komik

Banned
Joined
Apr 1, 2008
Messages
24,363
Reaction score
3
Points
115
:eek::eek:.....xleh ckp jerk...kene seiring la..kalo ko ckp jer matang..tp perangai x mcm tu pun..camne org nk caye......:D:D
penting sgt ke org nak taw kita matang ke x?? :-?

ko leh sedar ke yg ko matang ke x?? :-?
 

JaMeQ

Legendary Member
Platinum Member
Joined
May 15, 2007
Messages
16,163
Reaction score
101
Points
123
pramatang jer...huhu
 
Sponsored Post
Top
Log in Register