Lupa..lupa... adehh menyeksakan..!

CG Sponsors




ekom

Active Member
Joined
Dec 9, 2006
Messages
1,663
Reaction score
6
Points
25
Sebagai manusia biasa.... kita mudah pelupa..... :((

Mcm aku.. pagi nie terlupa bawa dompet ke tpt keja... skali ingat aku da berada kt jalan raya... nak patah balik.. dah jauh sgt... rugi minyak... trus terfikir lak... aduh mcmna lunch nie...?? terbayang-bayang da kari kepala ikan yang akan melepas nannti.. aduhh peritnya... klu ditahan polis trafik or JPJ ker.. dll kes mcm mana nnti...tolonggggggg..... tapi aku lebih terkenangkan perut yg berdangdut nie minta disegerakan... nasib baek ada bini kt sebelah td..... dgn muka yg tebal, aku loan kt dia... RM50 hengget... :">

Pengalaman korang mcmna plak... ader jg ker yg seangkatan... ??:D
 
Sponsored Post

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
ni merupakn mimpi ngeri aku....
slalu sgt aku terlupe...
:(:)(:)(:)(:)(:)(:)((
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
Meh kongsi... pe ngko terlupa? jgn tlupa berus gigi pg nie udah ler... :))
byk sgt dan kerap sgt....
smpi slalu laa mmbr2 aku kutuk2 aku....
#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S
 

rafina_80

Active+ Member
Joined
Jan 30, 2008
Messages
4,102
Reaction score
44
Points
30
teringat peristiwa berlaku 4 tahun lepas...

pergi beraya umah saudara asben..jauh jugak ler..

masa balik tu lupa ambik handbag..

dah sampai umah nak bukak pintu umah baru tercari2 handbag...

ape lagi mengamuk ler laki aku...

aku wat **** jer..nak masuk umah tak boleh..

nak tak nak pusing balik ler pi umah sedara tadi amek handbag..dah ler jauh...

malunya jgn ckp ler...dah ler ramai org kat umah tu...

siap kena gelak lagi..adusss...
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
dulu aku on d way gi bercuti ke utara beb..gerak dari selangor...

dah seronok2,gelak2...aku lupa bwk wallet...gilos.nak tak nak patah balik ar..

ada dlm 3 jam perjalanan ar nak patah balik..[/B]
 

ekom

Active Member
Joined
Dec 9, 2006
Messages
1,663
Reaction score
6
Points
25
byk sgt dan kerap sgt....
smpi slalu laa mmbr2 aku kutuk2 aku....
#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S#:-S
hahahaa ksian... tak marah ker dikutuk.. ? jgn kerap tau nnti kredibliti hilang, org pandang rendah kt kita hehheehe....:">
 

qreemall

Legendary Member
Joined
Mar 22, 2008
Messages
19,645
Reaction score
54
Points
120
hahahaa ksian... tak marah ker dikutuk.. ? jgn kerap tau nnti kredibliti hilang, org pandang rendah kt kita hehheehe....:">
marah?
smpi dh lali aku dibuatnye...
kredibiliti? dh lama ilang....
skrg aku tgh tercari2 cara yg
plg efektif utk kuatkn ingatan....
stakat ni PDA yg aku pakai skrg
berjaya kurangkn masalah lupa2an aku tuh....
dan pengalaman menjadikn
aku lebih berhati2 & sentiasa
buat double, triple check tiap
kali nk kuar jln jauh2....
:):):):):):):):):):):):):):):)
 

ekom

Active Member
Joined
Dec 9, 2006
Messages
1,663
Reaction score
6
Points
25
dulu aku on d way gi bercuti ke utara beb..gerak dari selangor...

dah seronok2,gelak2...aku lupa bwk wallet...gilos.nak tak nak patah balik ar..

ada dlm 3 jam perjalanan ar nak patah balik..[/B]
Hahahaaa... smua keseronokan tu leh ilang dlm sekelip mata je beb... lbih2 lg klu dompet tu tak tau letak kt maner.. tpt selamat ker tak... :))
 

badrush

Super Active Member
Joined
Sep 4, 2008
Messages
5,519
Reaction score
18
Points
65
Hahahaaa... smua keseronokan tu leh ilang dlm sekelip mata je beb... lbih2 lg klu dompet tu tak tau letak kt maner.. tpt selamat ker tak... :))
tu la pasal...

time patah balik tu semua monyok....

masa dah buang,duit minyak jalan...tensyen..


:eek::eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register