Santai Low Yat lengang..tahniah kpd warga KL

CG Sponsors




izatoo

Fun Poster
Joined
Mar 24, 2008
Messages
585
Reaction score
71
Points
30
Diorang kawen ni ada buat bersanding ke? Kawen ikut adat melayu ke. Berapa kos kawen. Hahaha.

Untung betul. Kawen lepas tu, suami boleh bukak kedai apa. Kalau melayu, kawen lepas tu ajak hisap dadah.. :D
Aku MELAYU, tapi aku lepas kawen xde pulak ajak hisap dadah? Ko buat mcm tu ker? Daripada isap Dadah Baik aku isap DADA
 
Sponsored Post

aduka1985

Fun Poster
Joined
Feb 17, 2012
Messages
692
Reaction score
66
Points
20
Terbaik komen tuan.
Cabaran tu.
Mohon share pengalaman lg
Tulah....ni nk cakap pasal ekonomi islam kat malaysia ni yg buat kiasu takut masa zaman arqam dulu....aku pon baru tau kes alarqam tu baru2 ni..ketar lutut kiasu.model ekonomi yg arqam bawak tu membahayakan puak 2 kiasu....kita tgk model economic jelah..yg lain2 tak tau la sesat ke idok.sebab zaman tu mak pak aku islam light2 je..aku pon kecik tak tau ape2....tanya mak bawak aku depa cukup takut ngan alarqam....***off topic sekejap
 

azmelforex

Banned
Joined
Feb 27, 2017
Messages
483
Reaction score
49
Points
20
Tulah....ni nk cakap pasal ekonomi islam kat malaysia ni yg buat kiasu takut masa zaman arqam dulu....aku pon baru tau kes alarqam tu baru2 ni..ketar lutut kiasu.model ekonomi yg arqam bawak tu membahayakan puak 2 kiasu....kita tgk model economic jelah..yg lain2 tak tau la sesat ke idok.sebab zaman tu mak pak aku islam light2 je..aku pon kecik tak tau ape2....tanya mak bawak aku depa cukup takut ngan alarqam....***off topic sekejap
Aku dgr masa arqam kn haram dulu, masa tu ekonomi arqam tgh peak
 
Last edited:

dell

Super Active Member
Joined
Apr 29, 2007
Messages
8,068
Reaction score
70
Points
80
..low yat dah mcm biasa dah...

...kejap je lenggang..
 

naimw

Active+ Member
Joined
May 18, 2017
Messages
2,768
Reaction score
193
Points
33
Aku MELAYU, tapi aku lepas kawen xde pulak ajak hisap dadah? Ko buat mcm tu ker? Daripada isap Dadah Baik aku isap DADA
Sarcasm la.

Kan aritu ada berita pasal lepas kawen, lepas tu ajak hisap dadah.. :">

Tadi pun baru tengok cerita pengakuan kat astro maya pasal tu. Dia ni kawen. Ingatkan suami berubah, alih-alih ajak ngisap.


Yang bagusnya puak-puak imigran ni, dorang kawen ngan orang kita, amek privelege pasangan dan setup bisnes/buka kedai sendiri...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register