Lot Rumah Berserta Gaharu Dibelakang Uitm Machang

CG Sponsors




tobba

Fun Poster
Joined
Jun 13, 2008
Messages
104
Reaction score
1
Points
15
Tawaran pakej yang menarik dan hebat!

Terunggul di Malaysia!


((harga satu lot hanya RM28000))

Ingin memiliki tanah lot rumah berkeluasan 620 m2 yang ditanam pokok gaharu yang sangat murah?!

Lokasi yang sangat menarik berhampiran dengan pusat PLKN seluas 47 ekar akan dibuka.

Jarak 5 depa dari highway baru yang akan dibuka dari Pahi ke Pengkalan Chepa!

Tidak perlu keluarkan modal untuk penanaman dan penjagaan pokok gaharu!

Pelaburan yang sangat menguntungkan!

Tanah hak milik kekal ditambah dengan keuntungan daripada penanaman pokok gaharu (70% daripada hasil gaharu jadi hakmilik anda)!

Sebarang pertanyaan sila hubungi ; En. Nizam (019-6345449)



Bersama Memakmurkan Bumi....
 
Sponsored Post

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
salam TT

brp keluasan tanah dan berapa byk pokok gaharu yg ditanam

geran atas nama pembeli

klu pokok gaharu mati camne plk ?
 

cyberiz

Super Active Member
Joined
Oct 1, 2007
Messages
6,014
Reaction score
282
Points
91
pokok karas (gaharu) ni dah sedia ada kat lot tanah ke? atau baru nak tanam?
kalau baru nak tanam mau ambik masa 6-7 tahun baru dpt hasil...
pas tu kos injek (inokulan) pokok tu camner plak... adakah tuan tanah keluarkan modal atau kongsi dgn company?
 

world

Super Active Member
Joined
Dec 20, 2006
Messages
5,055
Reaction score
229
Points
73
Gaharu gaharu juga ... jangan haru nanti dah ler,... Selamat berbisnes TT ...
 

cyberiz

Super Active Member
Joined
Oct 1, 2007
Messages
6,014
Reaction score
282
Points
91
tepek gambar cket...
 

tobba

Fun Poster
Joined
Jun 13, 2008
Messages
104
Reaction score
1
Points
15
salam TT

brp keluasan tanah dan berapa byk pokok gaharu yg ditanam

geran atas nama pembeli

klu pokok gaharu mati camne plk ?


keluasan tanah antara 400m2-600m2... lebih kurang untuk 200 batang pokok boleh ditanam... untuk kurangkan risiko kerugian anda tak perlu bayar kos tanam dan penjagaan gaharu ni... lepas dapat hasil nnt 70% milik anda... mcm mane? berbaloi x?
walau pokok mati sekali pun tanah tu tetap jadi milik anda...
 

tobba

Fun Poster
Joined
Jun 13, 2008
Messages
104
Reaction score
1
Points
15
pokok karas (gaharu) ni dah sedia ada kat lot tanah ke? atau baru nak tanam?
kalau baru nak tanam mau ambik masa 6-7 tahun baru dpt hasil...
pas tu kos injek (inokulan) pokok tu camner plak... adakah tuan tanah keluarkan modal atau kongsi dgn company?
__________________


ade yang dah tanam ade jugak yg baru tgh bersihkan tanah..
Dgn teknologi suntikan gaharu terkini tak perlu tggu 6-7 tahun dah..
Kalau nak tggu pun tak ape harga tanah pun dah naik, nak jual skali dgn tanah pun bleh...
Kos injek tu tuan tanah bleh modal sendiri atau kongsi dgn company... Atau klau kos besar sgt kita offerlah kat pelabur lain... bnyk cara kita bleh buat...

Kalau bminat nnt aku crite pasal teknologi terkini suntikan gaharu- (Allergic Stress Strain)-

pasal gambar tu nnt 2-3 ari lg aku upload...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register