BTC USD 61,459.4 Gold USD 1,792.47
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lori BN disimbah cat?.. simbah cat pun nak tiru ke?

talibanes

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Aug 18, 2011
Messages
12,991
Reaction score
1,851
Points
191
Berkatalah seorang pencacai UMNO bila bas ‘Merdeka Rakyat’ disimbah cat ketika bas tersebut menjelah Kelantan baru-baru ini.. katanya “ Ini adalah strategi untuk menagih simpati”

“Dengan menggunakan bas yang disimbah cat itu, Anwar berharap rakyat akan simpati kepadanya dan rakyat akan menuduh penyokong UMNO dan Barisan Nasional bertindak ganas, Anwar pakar dalam membuat persepsi dan spekulasi,”

“Itulah politik Anwar, beliau akan menggunakan apa sahaja untuk mendapat simpati, selain itu untuk menimbulkan persepsi negatif rakyat kepada pemerintah terutama UMNO, strategi sebegini bukanlah perkara baru kepada Anwar, telah digunakan sejak beliau dipecat daripada kerajaan dan UMNO dahulu.

Pembangkang akan menggunakan pelbagai cara untuk mendapatkan simpati daripada rakyat ketika tarikh pilihan raya umum ke 13 semakin akhir kerana mereka beranggapan pilihan raya kali ini adalah peluang terbaik untuk mereka merampas Putrajaya kata pencacai itu lagi..

Siapa pencacai itu? Lihatlah di ( SINI )

Jika begitulah anggapan pencacai UMNO itu dan ramai lagi rasanya terhadap insiden tersebut (videonya sila lihat di SINI ) maka bolehlah kita katakan pula bahawa kejadian di bawah ialah “strategi untuk menagih simpati” rakyat oleh BN Pulau Pinang…

Lori+BN+2.jpeg


Laporan dari pencacai UMNO tentang insiden ini...Kenderaan Barisan Nasional Pulau Pinang telah disimbah dengan cat merah,Kejadian berlaku dihadapan Taman Manggis.Kejadian ini disedari oleh pemandu lori tersebut pada pagi ini.

Kebetulan pagi ini Pemuda BN menjemput Lim Guan Eng untuk berdebat dihadapan Taman Manggis mengenai tanah yang yang telah dijual oleh kerajaan negeri.Akan tetapi Ketua Menteri tidak muncul sehingga waktu yang ditetapkan.

Lori+BN+1.jpg

Cubaan untuk menagih simpati rakyat Pulau Pinang.

Lori+BN+3.jpg

Dah Parking tu.. bayarlaa...

Ada juga pencacai yang melaporkan.. "Lori Pemuda BN Pulau Pinang menjadi mangsa pihak yang dipercayai penyokong kuat pakatan rakyat dengan membalas dendam menyimbah dengan cat merah."

Kejadian itu disedari oleh pemandu lori tersebut pagi tadi. Pemuda BN Pulau Pinang telah membuat laporan ke atas kejadian tersebut.

Lori+BN+2.jpg


Tapi nampak macam meniru 'strategi menagih simpati' (pencacai UMNO kata) yang Anwar guna saja...

Macam Najib la korang ni.. semua nak tiru.. apa tak ada otak untuk diguna bagi berfikir untuk mencari idea ke?

sumber
 
Sponsored Post

yussys

Super Active Member
Joined
Mar 30, 2011
Messages
7,056
Reaction score
15
Points
65
mcmner nak cakap ek...ketawa jer la dgn sandiwara masing2.. :)):))
 

lau_kau

Legendary Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,725
Reaction score
2,533
Points
201
elok la 2 pr kata bn, bn kata pr, last2 hancur negara mcm 2 ja....musuh dlm selimut bnyk skg nie, nak tngk negara nie tersungkur pun bnyk
 

fzlik

Super Active Member
Joined
Jun 7, 2010
Messages
8,199
Reaction score
856
Points
111
simbah skit2 jer... modal ciput ni...
 

[email protected]

Super Active Member
Joined
Dec 7, 2011
Messages
9,671
Reaction score
142
Points
83
ape nak kate...
org dalam bee end tu...mmg mcm tu la pikiran die...
igt sume org perangan cam diorang...

p/s: apsal sikit sangat simbah tue..simbahla ngan driver2 skali...baru la nmpak real madrid skit :)):)):))

:eek::eek::eek:
 

meijin

Legendary Member
Joined
Oct 30, 2008
Messages
11,656
Reaction score
116
Points
123
bro..ko tertinggal satu pic..hepinyer..:))

534419_479046115453844_902120898_n.jpg
 

adamsabri

Fun Poster
Joined
Mar 17, 2009
Messages
662
Reaction score
1
Points
15
org kalu nak balas dendam, org tak simbah secubit tu jer weiii...paling tidakpun satu kepala lori tuh penuh dgn cat termasuk cermin depan tu, ini secubit kt bawah tu jer...:eek::eek:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register