Lori Air terus ke rumah MB Selangor Walaunn? Gambar insta swimming pool??

CG Sponsors




dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,510
Reaction score
1,601
Points
596
kena belajar dari penang la

sentiasa ada ayaq

kalau tak dak sat saja dalam sejam dua

lepas tue elok insyaallah

pba penang
 
Sponsored Post

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
9,132
Reaction score
946
Points
121
kena belajar dari penang la

sentiasa ada ayaq

kalau tak dak sat saja dalam sejam dua

lepas tue elok insyaallah

pba penang
Hidup dap Penang tu daus syg, ayaq Penang tu Kedah yg salur klau x jgn harap nak ada ayaq hahaha
 

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,510
Reaction score
1,601
Points
596
Hidup dap Penang tu daus syg, ayaq Penang tu Kedah yg salur klau x jgn harap nak ada ayaq hahaha
hahahahhah ayaq kedah la ahahhahahah
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
3,744
Reaction score
1,165
Points
111
Rakyat Selangor selesa dengan pkr, org luar boleh komen apa pun, tp rakyat Selangor tetap ngn pkr, mcm org kelantan, buat la isu air tea ka apa ka....undi tetap pas....so org luar diam2 sudah ya
pkr takde masalah kat selangor.
tapi MB sekarang ni bila bila masa boleh jatuh. orang azmin dulu ni
 
Sponsored Post
Top
Log in Register