BTC USD 42,548.3 Gold USD 1,749.80
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Long Tiger Rohingya didakwa 25/7/2021

amieshoro

Active+ Member
Joined
Mar 21, 2009
Messages
2,707
Reaction score
125
Points
43
Dgr citer kaya mamat ni.. ada restoran kat bukit gambir kan?

Banyak rekod jenayah lampau lak...

Maybe bole dapat gelaran datuk satu hari nanti..
 
Sponsored Post

QIPIDELANA

Legendary Member
Joined
Dec 13, 2012
Messages
10,128
Reaction score
380
Points
146
Salah satu alasan yg xbole direject,pandai dia cari alasan yg kukuh,harap tiba masa ke dalam mamat ni.
 

GamezStar

CG Top Poster Club
Joined
Jul 1, 2008
Messages
33,901
Reaction score
2,143
Points
201
Besar ke jenayah kurung org ni?? Aku rasa terlepas gak ni
 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,627
Reaction score
15,071
Points
2,376

TT

CG Super Hardcore Club
Top Poster #3
Joined
Jan 13, 2009
Messages
158,564
Reaction score
21,637
Points
1,671
Habis kuarantin, esok dakwa

MUAR – Selepas selesai menjalani tempoh kuarantin, seorang lelaki berketurunan Rohingya bergelar Long Tiger akan menghadapi tiga pertuduhan masing-masing di Mahkamah Majistret Tangkak dan Muar, esok.

Abdul Hamim Ab. Hamid, 35, akan dihadapkan ke Mahkamah Majistret Tangkak bagi pertuduhan di bawah Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana ugutan bunuh dan Seksyen 342 Kanun Keseksaan kerana melakukan kurungan yang salah.

Difahamkan suspek juga turut berhadapan dengan pertuduhan berasingan di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan atas jenayah rogol di Mahkamah Majistret Muar.

Kosmo! pada 14 Julai lalu melaporkan Long Tiger ditahan polis itu selepas disyaki mengurung seorang bekas pekerjanya yang berusia 21 tahun.

Lelaki berketurunan Rohingya itu ditahan di sekitar daerah Muar pada pukul 9.45 malam, 11 Julai lalu dan suspek turut memiliki banyak rekod jenayah lampau bersabit kes peras ugut, culik, jenayah dan rogol.

Ketua Polis Johor, Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata, suspek sebelum ini terpaksa menjalani kuarantin selepas mempunyai kontak rapat dengan individu dijangkiti Covid-19.

Jelasnya, ekoran itu pendakwaan terpaksa ditangguhkan ke tarikh lain.-K! ONLINE

 

TXT

CG Super Hardcore Club
Paid Membership
Top Poster #1
Joined
Mar 15, 2010
Messages
314,627
Reaction score
15,071
Points
2,376
Habis kuarantin, esok dakwa

MUAR – Selepas selesai menjalani tempoh kuarantin, seorang lelaki berketurunan Rohingya bergelar Long Tiger akan menghadapi tiga pertuduhan masing-masing di Mahkamah Majistret Tangkak dan Muar, esok.

Abdul Hamim Ab. Hamid, 35, akan dihadapkan ke Mahkamah Majistret Tangkak bagi pertuduhan di bawah Seksyen 506 Kanun Keseksaan kerana ugutan bunuh dan Seksyen 342 Kanun Keseksaan kerana melakukan kurungan yang salah.

Difahamkan suspek juga turut berhadapan dengan pertuduhan berasingan di bawah Seksyen 376 Kanun Keseksaan atas jenayah rogol di Mahkamah Majistret Muar.

Kosmo! pada 14 Julai lalu melaporkan Long Tiger ditahan polis itu selepas disyaki mengurung seorang bekas pekerjanya yang berusia 21 tahun.

Lelaki berketurunan Rohingya itu ditahan di sekitar daerah Muar pada pukul 9.45 malam, 11 Julai lalu dan suspek turut memiliki banyak rekod jenayah lampau bersabit kes peras ugut, culik, jenayah dan rogol.

Ketua Polis Johor, Datuk Ayob Khan Mydin Pitchay berkata, suspek sebelum ini terpaksa menjalani kuarantin selepas mempunyai kontak rapat dengan individu dijangkiti Covid-19.

Jelasnya, ekoran itu pendakwaan terpaksa ditangguhkan ke tarikh lain.-K! ONLINE


Harap tak terlepas hukuman la dia ni
 

QIPIDELANA

Legendary Member
Joined
Dec 13, 2012
Messages
10,128
Reaction score
380
Points
146
Jangan ada alasan lagi nak tangguh2 lak kes yer,cepat setel cepatlah duk dalam.
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
18,280
Reaction score
2,790
Points
201
Dgr citer kaya mamat ni.. ada restoran kat bukit gambir kan?

Banyak rekod jenayah lampau lak...

Maybe bole dapat gelaran datuk satu hari nanti..

Apa nak heran
Yg kes edar dadah 3/8x pun masih bebas
Takde bukti agaknya hehe

Malaysia bole bos 🤣
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register