BTC USD 23,836.0 Gold USD 1,774.40
Time now: Jun 1, 12:00 AM

lombong emas untuk dijual

Nic

Freshie
Messages
3
Joined
Oct 15, 2008
Messages
3
Reaction score
0
Points
3
lombong emas di kawasan gua musang untuk dijual.
tempoh carigali 7 tahun.

berminat, pm saya ...
 
Sponsored Post

myy2

Active Member
Messages
2,412
Joined
Jan 24, 2007
Messages
2,412
Reaction score
0
Points
20
Lombong emas??
Cite la detail skt kat sini
hebat!!
 

tomato_74

Freshie
Messages
7
Joined
Oct 16, 2008
Messages
7
Reaction score
0
Points
3
lombong emas di kawasan gua musang untuk dijual.
tempoh carigali 7 tahun.

berminat, pm saya ...
berapa harganya lombong emas tu?
kalau ada lombong perak nak di jual tolong bagi tahu yer.
 

Nic

Freshie
Messages
3
Joined
Oct 15, 2008
Messages
3
Reaction score
0
Points
3
akan bg tau details satu dua hari lagi ...
 

kancil biru

Legendary Member
gem
Messages
11,642
Joined
Apr 4, 2008
Messages
11,642
Reaction score
1,100
Points
191
ermmm setahu aku hasil kajian dari UKM unit geologi... gua musang sudah tiada emas lagi.. nie sure ka ada lagi lombong emas..kalau ada kenapa nk jual ,knp x diusaha kan sendiri....ermm ker serdak emas yang tinggal nie
 

DanielAriffin

Super Active Member
Messages
7,043
Paid Membership
Joined
Jan 16, 2007
Messages
7,043
Reaction score
26
Points
75
Hello geng...
buleh beli ni??? berapa nak jual?? :D
 

glyceraldehyde

Active Member
Messages
1,597
Joined
Oct 19, 2008
Messages
1,597
Reaction score
113
Points
33
lombong emas di kawasan gua musang untuk dijual.
tempoh carigali 7 tahun.

berminat, pm saya ...

alamak emas pun tak mampu nak beli lagi nak beli lombong
mesti mahal kan?
 

faried_u17

Active+ Member
Messages
2,633
Joined
Sep 3, 2007
Messages
2,633
Reaction score
2
Points
30
nah amik kau.
jual lombong emas terus.hehe
HEBAT~~~
 

exterminator

Fun Poster
Messages
122
Joined
Sep 28, 2008
Messages
122
Reaction score
0
Points
10
tu lombong emas tu tinggal lombong jerlah....mne ader emas lagi...he3...sowy gurau jer...kalau tul ader emas naper nak jual, buatlah sendiri, lagi masyuk..
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register