Logo rasmi kerajaan malaysia dipermainkan komunis bintang tiga

CG Sponsors




KLVIPER

Legendary Member
Joined
Mar 31, 2008
Messages
16,347
Reaction score
402
Points
131
Ramai yg menyamar sbb malu dgn parti sendiri yg dah mula hancur lebur
Ada sorang tu 24 jam 7 hari seminggu duduk post nak kutuk PN tapi tak berani kutuk PN terang terang. Yang avatar stormtrooper tu. Berani kutuk sipi sipi je. Last last kutuk PN barua MCA. Dah takda isu lain.
 
Sponsored Post

lautjernih

Fun Poster
Joined
Jun 22, 2019
Messages
240
Reaction score
24
Points
25
Ada sorang tu 24 jam 7 hari seminggu duduk post nak kutuk PN tapi tak berani kutuk PN terang terang. Yang avatar stormtrooper tu. Berani kutuk sipi sipi je. Last last kutuk PN barua MCA. Dah takda isu lain.
Kan? Ye la. Dia seorang je cerdik kan 🤭

Saya perhatikan je dia tu - perhatikan mcm seakan2 tikus kat makmal tu 😂

Ramai lagi orang bijak pandai kat forum ni, macam la kita tak tau permainan dia tu, kan? 🤭
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster Of Month
Joined
Jun 17, 2007
Messages
5,345
Reaction score
1,060
Points
151
Heheh

Kita jgn sembang kari
Kita kasi tangkap org yg hina jata negara tu

Takkan takde undang2 kot
 

lelew

Fun Poster
Joined
Jun 12, 2020
Messages
140
Reaction score
12
Points
15
Idea anak baru malaysia yang kreatif
Sangat rugi bagi gov jika terus menyekat hak kebebasan rakyat
Hidup rakyat
 

Faizudin

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2011
Messages
7,552
Reaction score
1,220
Points
151
Idea anak baru malaysia yang kreatif
Sangat rugi bagi gov jika terus menyekat hak kebebasan rakyat
Hidup rakyat
idea mende. Plagiat je pun. Kopi pasta sudah jadi hasil seni. :ROFLMAO:
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster Of Month
Joined
Jun 17, 2007
Messages
5,345
Reaction score
1,060
Points
151
1593857396615.jpeg



Kemon KDN
Lepas Chini selesai
Kasi tangkap itu penghina negara

rampas buku je?? :unsure:
 

akudotcom

Super Active Member
Top Poster Of Month
Joined
Jun 17, 2007
Messages
5,345
Reaction score
1,060
Points
151
Cara2 membuat laporan polis utk tindakan menangkap penghina jata negara Kean Wong

 

lelew

Fun Poster
Joined
Jun 12, 2020
Messages
140
Reaction score
12
Points
15
Part mana dia menghina?
Dalam lukisan tu takde pun jata negara. Mungkin orang ada masalah delusional sahaja nampak ia menghina
 

Name:

Active Member
Joined
Dec 25, 2012
Messages
2,027
Reaction score
261
Points
51
jangan di biarkan melampau2.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register