Logo rasmi kerajaan malaysia dipermainkan komunis bintang tiga

CG Sponsors




sir_hepi

Fun Poster
Joined
Nov 30, 2018
Messages
682
Reaction score
201
Points
23
5DC25C19-A5ED-4255-8478-CC0377A5BB54.jpeg
BA8F3FEA-1CC0-4C29-B2C1-9C568E74E3C2.jpeg
DDC11408-AC37-4804-9BC2-FF605C936EEE.jpeg
75BCB04E-5FC5-4761-B069-58981993EA23.jpeg
23C408B1-65EA-4AC8-96E9-2E62A82BD244.jpeg


Ini biadap dan mencabar kedaulatan negara. Tindakan tegas perlu diambil kepada mereka pemilik Buku ini dan termasuk pihak yang bertanggungjawab meluluskan permit penerbitan buku ini.

Buku diterbitkan pada kerajaan PH mentadbir negara dan heret semua yang terlibat ke muka pengadilan.
 
Sponsored Post

Duan82

Super Active Member
Joined
Dec 9, 2011
Messages
5,914
Reaction score
719
Points
121
Spesis komunis....memang mcm tu...parti mana pun naik...itulah jata negara...tetiba gila nak ubah tu pasal apa?
Ini mesti pasal tumbangnya kerajaan komunis DAP
 

wan632

Active Member
Joined
Oct 29, 2011
Messages
2,487
Reaction score
86
Points
30
Jata negara tu kan.. kalau orang x da jiwa Malaysia macam ni lah..
 

lau_kau

Super Active Member
Joined
Aug 2, 2007
Messages
8,510
Reaction score
672
Points
121
Boleh main plk jata negara tu, memang dh biadap mcm nie
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
2,945
Reaction score
1,004
Points
101
Ramai melayu bekap ni. Cina yg hina atm pun menteri pertahanan senyap je
 

kiddd2

CG Top Poster Club
Joined
Jun 7, 2011
Messages
23,573
Reaction score
2,954
Points
201
uik..

jangan usik kiasu terutama dap..

mereka suci murni..

taraf khalifah..

marah melayu ph nanti..
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
2,945
Reaction score
1,004
Points
101
Buku komunis kat Penang pun ph senyal. Buku kena ban tapi editor, publisher buku bebas tanpa hukuman.
 

biomedik2

Active+ Member
Joined
Jan 19, 2020
Messages
2,945
Reaction score
1,004
Points
101
uik..

jangan usik kiasu terutama dap..

mereka suci murni..

taraf khalifah..

marah melayu ph nanti..
Last last Pas yang salah.
DAP jadi menteri kewangan, jadi speaker Dewan, tapi Pas yang salah.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register