loan al-rajhi bank utk kakitangan swasta - 7.99%

CG Sponsors




apiez_85

Active+ Member
Joined
Dec 4, 2008
Messages
4,965
Reaction score
103
Points
43
-ada sape2 nak cuba dapatkan loan bole la contact aku.
-pinjaman dengan bank al-rajhi
-aku bole tolong dapatkan loan dengan kadar faedah rendah 7.99%
-aku buat iklan ni sebab member aku yg mintak tolong promote.
-cas perkhidmatan dikenakan selepas loan da masuk ke akaun anda. (cuma perlu jujur)
-untuk kawasan kl dan selangor sahaja
-dokumen diperlukan:-

* salinan i.c 1 keping
* payslip copy 3 keping - disahkan majikan
* bank statement 3bulan - disahkan bank
* offer letter (bg yg baru keje sekurang2nya 3bulan)


-syarat2 nya

* tak bole ada blacklist,CTOS,CCRIS. Melainkan staf gomen
* kalo gaji kecik janganla nak mintak loan banyak2 ya
* komitmen tinggi masih bole cuba
* jika anda pernah membuat loan: bayaran mestilah cantik..senang dapat
* jika belum pernah membuat loan:
1. anda mesti mempunyai ijazah
2. syarikat anda mesti ada panel bank al rajhi



-kalo berminat bole PM @ hubungi 017-6679331 (hafiz)@ email:- [email protected]
 
Sponsored Post

myrayyan

Legendary Member
Joined
Apr 12, 2010
Messages
11,067
Reaction score
43
Points
130
mcm menarik tapi status gomen tu keje tetap atau kontrak..??
 

oldskoolrocka

Legendary Member
Joined
Apr 14, 2008
Messages
18,293
Reaction score
509
Points
161
kalau ccris xbape cntik member lu bly tlg adjustkn x.hehe
 

azricr7

Fun Poster
Joined
Mar 15, 2010
Messages
313
Reaction score
4
Points
15
keje gov je la leh apply loan..swasta ni pjm kt syarikat berlesen je sng..
 

waninoko

Freshie
Joined
Jun 18, 2011
Messages
17
Reaction score
0
Points
3
-ada sape2 nak cuba dapatkan loan bole la contact aku.
-pinjaman dengan bank al-rajhi
-aku bole tolong dapatkan loan dengan kadar faedah rendah 7.99%
-aku buat iklan ni sebab member aku yg mintak tolong promote.
-cas perkhidmatan dikenakan selepas loan da masuk ke akaun anda. (cuma perlu jujur)
-untuk kawasan kl dan selangor sahaja
-dokumen diperlukan:-

* salinan i.c 1 keping
* payslip copy 3 keping - disahkan majikan
* bank statement 3bulan - disahkan bank
* offer letter (bg yg baru keje sekurang2nya 3bulan)


-syarat2 nya

* tak bole ada blacklist,CTOS,CCRIS. Melainkan staf gomen
* kalo gaji kecik janganla nak mintak loan banyak2 ya
* komitmen tinggi masih bole cuba
* jika anda pernah membuat loan: bayaran mestilah cantik..senang dapat
* jika belum pernah membuat loan:
1. anda mesti mempunyai ijazah
2. syarikat anda mesti ada panel bank al rajhi



-kalo berminat bole PM @ hubungi 017-6679331 (hafiz)@ email:- [email protected]

aku sedih...tak lepas pon..sbb aku tak penah buat loan..syarikat aku lak takde panel ngn al-rajhi..
pegawai bank tu pon tak ckp awal2..
 
Sponsored Post
Top
Log in Register