BTC USD 33,229.2 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lizzy dedah tidak tinggal sebumbung dengan suami

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,804
Reaction score
1,673
Points
596
Lizzy nak goda abg2 melayu lg
1622555100497.png
Lizzy nie memang gebu

Nasib baik la saya tak sebilik ngan lizzy

Kalau tak huh
 
Sponsored Post

dausbiz

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Apr 27, 2015
Messages
51,804
Reaction score
1,673
Points
596
Dah jadi isteri pun masih nak belanja orang.

Kat TikTok pun banyak jenis camni.

Mintak jauh la dapat bini camni :ROFLMAO:

Huh dapat bini camnie

Hari hari ayaq naik kapla wooo
 

theblur

Super Active Member
Joined
Apr 15, 2012
Messages
7,218
Reaction score
835
Points
121
lizzy ni kalau kat vietnam , level kampung je. tak dpt lawan awek vietnam.

jom belajar bahasa vietnam, bole kita ke vietnam.
 

Jedi

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
43,255
Reaction score
2,034
Points
201
lizzy ni kalau kat vietnam , level kampung je. tak dpt lawan awek vietnam.

jom belajar bahasa vietnam, bole kita ke vietnam.

Kan?

Muka dia aku tak syok langsung tengok.

Selera lain2 :ROFLMAO:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register