BTC USD 42,917.4 Gold USD 1,759.85
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lizzy dedah tidak tinggal sebumbung dengan suami

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #4
Joined
Aug 2, 2007
Messages
15,053
Reaction score
2,372
Points
201
Benda tula ja apa nk di takjubkan
 
Sponsored Post

shah_ae

Legendary Member
Joined
Oct 27, 2008
Messages
16,119
Reaction score
833
Points
171
Lizzy..lizzy...
Tunggu raya, kalu abg dpt lizzy
Abg lick lizzy satu bdan ..ermmmm

malay gal tak best laa..bdn gemuk2, bau kepam plak tu huhuh
betul ke tu,kang baru bukak skit dah terpancot... :ROFLMAO:
 

akukuli

Active+ Member
Joined
Oct 17, 2013
Messages
2,799
Reaction score
261
Points
56
Ah cine berak x basuh
X minat la aku..
 

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,476
Reaction score
796
Points
171
dah main byk kali ni... tak payah laa nak berdalih
 

maxpda

Super Active Member
Joined
Jan 15, 2007
Messages
7,981
Reaction score
347
Points
91
Lizzy dgn suami ni mcm tunggu masa je
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
18,124
Reaction score
2,780
Points
201
Lizzy nak goda abg2 melayu lg
1622555100497.png
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
18,124
Reaction score
2,780
Points
201
'Isteri jarak jauh'

Elizabeth Tan dan suami, Dr Siew Jim Ding memilih untuk tidak tinggal sebumbung selepas berkahwin bagi memberi ruang menjalani kehidupan secara privasi. - Foto IG Elizabeth Tan
BBC6-A8-F8-80-B8-449-E-9-BA7-862137-E04931.jpg

Elizabeth Tan dan suami, Dr Siew Jim Ding memilih untuk tidak tinggal sebumbung selepas berkahwin bagi memberi ruang menjalani kehidupan secara privasi. - Foto IG Elizabeth Tan

KUALA LUMPUR: Mendasari kehidupannya, penyanyi dan pelakon, Elizabeth Tan sukar mempercayai sudah bergelar isteri. Perasaan berkenaan timbul disebabkan bukan sahaja dirinya dan suami, Dr Siew Jim Ding masih belum tinggal sebumbung walaupun sudah beberapa bulan mendirikan rumah tangga.

Situasi itu membuatkan ramai tertanya-tanya, apakah yang membezakan hidup Elizabeth atau lebih mesra disapa Lizzy ketika bujang mahupun ketika bergelar isteri.

Namun, sampai bilakah Lizzy atau nama sebenarnya, Elizabeth Tan Su Mei itu tegar terus kehidupan sebagai 'isteri jarak jauh kerana ia bukan sahaja menuntut kesabaran tinggi, malah mengundang risiko dalam perhubungan jika silap percaturan.

Seakan sudah bersedia dengan soalan yang bakal diajukan, Lizzy berkata, status isteri tidak pernah mengubah dirinya untuk menjadi orang lain.

"Walaupun sudah berkahwin, saya masih sama dan tiada apapun yang berubah. Memilih untuk tidak tinggal sebumbung selepas berkahwin adalah keputusan bersama.

"Keputusan ini dibuat kerana kami percaya, pasangan yang bercinta atau sudah berkahwin, tidak semua perkara perlu dibuat bersama-sama. Ada ketika, kami perlukan privasi.

"Justeru, kami lebih selesa memberi ruang menjalani kehidupan sendiri, buat masa ini. Lagipun, jika mati pun, kita mati seorang diri, bukannya boleh bawa pasangan bersama," katanya kepada BH Online.

Sebelum ini, penyanyi yang dicungkil bakatnya menerusi YouTube itu mengakui, antara sebab mengapa tinggal berjauhan kerana mahu menjaga ibu masing-masing, memandangkan dia dan suami adalah anak bongsu dalam keluarga.

Pun begitu, kata Lizzy, dia tidak pernah mengabaikan tanggungjawabnya sebagai seorang isteri dengan selalu menghubungi suami yang juga seorang doktor dan usahawan.

"Saya kerap membuat panggilan video dengan suami, tetapi dia kurang gemar saya berbuat demikian (ketawa). Ada kala memuat naik video kami bersama dalam media sosial.

"Cuma, itu video lama yang dirakamkan sebelum sekatan pergerakan penuh dilaksanakan. Apa yang kami buat adalah rakam video banyak-banyak dan muat naik satu demi satu," cerita penyanyi berusia 28 tahun itu.

Elizabeth Tan dan suaminya, Dr Siew Jim Ding belum bersedia menerima kehadiran cahaya mata dalam situasi getir pandemik COVID-19. - Foto IG Elizabeth Tan
Elizabeth Tan dan suaminya, Dr Siew Jim Ding belum bersedia menerima kehadiran cahaya mata dalam situasi getir pandemik COVID-19. - Foto IG Elizabeth Tan
Perkahwinan si pendendang lagu Police Entry dan Semua Sudah itu sensasi apabila ia dilakukan secara rahsia. Bagaimanapun, perkara itu terbongkar apabila gambar perkahwinan tersebar di laman maya, selain bapa Lizzy mengesahkan anak bongsunya sudah berkahwin menerusi perkongsian yang dibuat di dalam Facebook (FB).

Meleraikan tanda tanya yang timbul mengenai kisah cinta rahsianya itu, Lizzy berkata, suami adalah kawan lamanya yang sebelum ini terpisah kerana tuntutan tugas.

"Kami berkenalan sejak enam tahun lalu. Bagaimanapun, hubungan terputus selama tiga tahun kerana suami menjalani latihan sebuah hospital di Sabah.

"Kemudiannya, kami menjalinkan hubungan jarak jauh selama setahun, sebelum memutuskan untuk berkahwin. Jika diikutkan, saya dan suami belum bersedia untuk mendirikan rumah tangga.

"Namun, demi memenuhi hasrat keluarga yang mahu melihat kami disatukan, jadi kami akur sahaja," ujar Lizzy.

Berikutan hubungan jarak jauh yang diamalkan, Lizzy mengakui, dia dan suami masih belum bersedia menerima kehadiran cahaya mata sebagai penyeri rumah tangga.

"Dengan situasi sekarang, agak sukar untuk kami mempunyai cahaya mata dalam waktu terdekat. Apabila ada anak, ia sedikit sebanyak memberi kesan kepada kerjaya.

"Jika ikut suami, dia hanya bersedia menjadi bapa dalam masa beberapa tahun akan datang. Sekarang ini, usia saya 28 tahun, mungkin apabila genap 30 tahun baru saya rasa sesuai untuk memiliki cahaya mata," ujar pelakon filem Misteri Dilaila itu.

Bagi mengukuhkan kenyataan perkahwinan bukanlah penyebab untuk kehidupannya berubah, Lizzy turut membuktikan menerusi gaya dan penampilannya.

Jika sebelum ini penyanyi yang mula dikenali menerusi lagu Knock Knock itu sering dikaitkan dengan imej seksi, penampilan yang sama masih lagi dikekalkan walaupun sudah menggalas status isteri.

Ini dapat dilihat menerusi foto yang dimuat naik dalam laman sosial hingga aksinya itu sering mendapat komen berbaur lucah daripada pengikut yang rata-ratanya golongan lelaki.

Penyanyi Police Entry menolak tanggapan keputusan keluar daripada Warner Music berikutan berlaku perselisihan faham, sebaliknya mahu lebih fokus pada kerjaya lakonan. - Foto IG Elizabeth Tan
Penyanyi Police Entry menolak tanggapan keputusan keluar daripada Warner Music berikutan berlaku perselisihan faham, sebaliknya mahu lebih fokus pada kerjaya lakonan. - Foto IG Elizabeth Tan
Mengulas lanjut perkara itu, anak jati Kuala Lumpur itu berkata, dia tidak kisah dengan komen nakal yang dilemparkan. Malah, kata Lizzy, suaminya juga sudah sedia maklum dengan perkara itu.

"Suami ada membaca komen, sejujurnya dia tidak pernah ambil peduli. Suami hanya ketawa dan minta saya memberitahu, pakaian yang dikatakan seksi adalah pakaian harian saya.

"Saya tidak pernah menganggap penampilan saya seksi. Jika mereka tengok penampilan wanita sebangsa yang lain dalam media sosial, mereka tahu saya tidaklah seseksi yang disangka," katanya.


Beralih kepada perkembangan kerjaya seni, Lizzy memaklumkan, dia kini sedang menanti surat pelepasan daripada syarikat rakamannya, Warner Music.

Menolak tanggapan keputusan keluar daripada label dibuat kerana berlaku perselisihan faham, Lizzy menjelaskan, tujuannya berbuat demikian kerana mahu lebih fokus pada kerjaya lakonan yang semakin berkembang.

"Kalau nak kata saya dan label ada masalah, rasanya dalam apa juga bidang dan syarikat, pasti akan berlaku masalah. Itu adalah normal. Cuma, dalam hal ini, saya untuk keluar daripada Warner Music kerana mahu lebih fokus pada dunia lakonan.

"Sebelum ini, label hanya menguruskan hal berkaitan muzik sahaja. Dari segi mendapatkan tawaran lakonan, kebanyakannya saya menguruskan sendiri.

"Lagipun, kontrak saya sudah tamat sejak Februari lalu. Peguam sudah pun menghantar surat pelepasan dan ketika ini, saya masih menantikan maklum balas daripada mereka," terangnya.

Sebelum ini, Lizzy dan suami melangsungkan perkahwinan secara tertutup di sebuah gereja di Gombak, Kuala Lumpur pada Mac lalu.

Ketika sekatan pergerakan penuh dilaksanakan, Lizzy lebih fokus kepada permainan penstriman video untuk lebih dekat dengan peminat, selain menjalani uji bakat secara dalam talian.

Antara filem lakonannya yang masih belum ditayangkan adalah Abang Long Fadil 3, Escape dan Sekolahaha.
 

Jedi

CG Top Poster Club
Paid Membership
Joined
Feb 15, 2009
Messages
44,353
Reaction score
2,330
Points
201
Dah jadi isteri pun masih nak belanja orang.

Kat TikTok pun banyak jenis camni.

Mintak jauh la dapat bini camni :ROFLMAO:
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register