BTC USD 40,206.1 Gold USD 1,862.09
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lizzy dedah tidak tinggal sebumbung dengan suami

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
15,420
Reaction score
2,394
Points
201
aku ada dgq ayah lizzy ni mcm pastor, father la..kiranya pegangan agama kristian kuat..jd, adat kata, kalu lizzy ni jatuh cinta dgn lelaki melayu, rs ssh ayah dia nk letgo..dr bermenantukan org Islam&convert anak dia, baik dijodohkn dgn org yg sekufu, yg sama pegangan..dok xdok sebumbung tu perkara 2,3,4 la
Betul la tu
Sbb tu dia di kawin paksa

kan aiii da ckp
Lizzy minat lelaki melayu huhu
Cinta nya terhalang gara2 agama

amoi playboy dulu pun kawin melayu apa
 
Sponsored Post

mrvx

Legendary Member
Joined
Feb 20, 2009
Messages
11,125
Reaction score
720
Points
171
dah laa... luka lama belum pulih sepenuhya
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
15,420
Reaction score
2,394
Points
201
Memang lizzy tak keseorangan
Abg2 kita semua melayan hehe
1620563241132.jpeg
 

lau_kau

Legendary Member
Top Poster #5
Joined
Aug 2, 2007
Messages
11,691
Reaction score
1,605
Points
201
Lizzy..lizzy...
Tunggu raya, kalu abg dpt lizzy
Abg lick lizzy satu bdan ..ermmmm

malay gal tak best laa..bdn gemuk2, bau kepam plak tu huhuh
Wah nafsu gk ang nooo bkn bishe2 hahahaa
 

puyol

CG Top Poster Club
Joined
Jun 28, 2011
Messages
23,789
Reaction score
2,437
Points
201
Sakinah Sulong
Gini lah antara komen menggatal kat sana. Baru tahu rupanya amoi ni ramai peminat abam2 Melayu, padanlah dia kawen pun senyap2, sembunyi2.

Tapi senang cakap, kalau ada nampak suami kekawan atau sedara mara kat situ, mmg bagus kena baling ngan periuk Tefal.
Kalau bakal menantu, kensel!

View attachment 367931


Kiranya cikgu Ain terpengaruh dengan benda2 macamni lah. Suka berfantasi.
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
15,420
Reaction score
2,394
Points
201

Lagi gambar Elizabeth Tan jadi perhatian​

0A965F10-5A2B-4EF9-8178-4867C97B1059-scaled.jpeg

  • Oleh SITI ATHIRAH DZULKIFLY
  • 11 Mei 2021, 11:43 am
Share on facebook

Share on twitter

Share on whatsapp

Share on email

Share on telegram
KUALA LUMPUR : Belum pun reda kisahnya tidak tinggal sebumbung dengan suami, penyanyi dan pelakon, Elizabeth Tan, 28, dihambat pula dengan isu lelaki-lelaki miang di ruangan komen dalam akaun media sosialnya.
Walaupun bukanlah bukan kali pertama ia berlaku, tetapi perbuatan mereka nyata memberi cerminan buruk diri sendiri selain tidak menghormati ibadah bulan Ramadan yang berbaki cuma beberapa hari sahaja lagi.
Tinjuan Utusan Malaysia mendapati, rata-rata lelaki yang bersidai di ruangan komen akaun penyanyi ini merupakan lelaki Muslim selain ada juga antaranya sudah mendirikan rumah tangga.
Menerusi gambar yang dimuat naik oleh Elizabeth dengan kapsyen bertulis ‘Hmmm.. redha je la PKP 3.0 ini’, ramai kalangan peminat lelakinya saling berbalas komen di dalam ruangan tersebut.
Antara komen tidak senonoh yang dimuat naik oleh segelintir mereka berbunyi seperti berikut.
“Redha memang terpaksa redha. Abang tengok Lizzy pun rasa nak redah je
,” tulis seorang pengguna Instagram.
Selain itu, ada juga kalangan peminat Elizabeth yang menegur tindakan penyanyi tersebut dengan mengaitkannya dengan ketidaksesuaian di bulan Ramadan.
“Liz, mohon bulan puasa ini. Iman tak kuat ini. Tolonglah, kasihanilah pengikut media sosialmu ini,” tulis seorang lagi pengguna.
Setakat hari ini, gambar tersebut berjaya meraih 82.2 ribu tanda suka dengan sebanyak 736 komen daripada pengikutnya.
Dalam pada itu, Elizabeth juga dilihat mengambil langkah selamat dengan tidak menjawab komen-komen tersebut.
Sehingga kini juga, masih belum ada kenyataan rasmi daripada Elizabeth berkenaan isu berkenaan
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
15,420
Reaction score
2,394
Points
201
Nak main game apa pkp ni?
1620814243122.jpeg
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
15,420
Reaction score
2,394
Points
201

Jangan hipokrit dan pilih kasih – Elizabeth Tan​

2998BBEB-2F4C-4E10-8602-E6BA08DB0DD0.jpeg

  • Oleh FATHULLAH ABU BAKAR
  • 24 Mei 2021, 2:00 pm
Share on facebook

Share on twitter

Share on whatsapp

Share on email

Share on telegram
PETALING JAYA: Pelakon dan penyanyi jelita, Elizabeth Tan, meminta warganet dan pengikutnya agar tidak hipokrit serta bersikap pilih kasih menerusi perkongsian yang dimuat naik di entri Instagram miliknya.
Penyanyi yang pernah popular dengan lagu Knock Knock tersebut, tidak mengambil komen-komen negatif warganet terhadap perkongsian gambarnya di media sosial sebagai perkara yang serius.
Instagramnya kini kembali meriah dia dengan komen-komen berbaur lucah daripada lelaki miang di ruangan komen perkongsian yang disajikan, malah menyatakan dirinya tidak kisah sebarang komen mereka itu.
“Apa-apa yang kamu semua komen di media sosial saya, saya tidak kisah pun. Cuma minta satu sahaja, jangan jadi hipokrit serta jangan ada pilih kasih okay?” katanya.
Tinjauan Utusan Malaysia mendapati, ada segelintir warganet menegur lelaki gatal di ruangan komen akaun penyanyi itu agar tidak mengeluarkan kata-kata yang bagaikan tidak mempunyai rasa malu.
“Gatal sangat ke korang punya puyuh itu? Fikir bro fikir, memalukan kita sahaja jika kamu semua menulis perkara harassment (gangguan) terhadap wanita seperti ini.
“Agak-agaklah, isteri orang kot. Boleh minat tetapi jangan sampai tidak hormat suami dia
,” tulis seorang pengguna Instagram.
 

noblegold

Active Member
Joined
Jun 17, 2008
Messages
2,086
Reaction score
92
Points
40

Rusyainie Ramli

21j ·

Bulan Ramadhan nampak gaya tak mengikat segala nafsu serakah segelintir lelaki Melayu Islam.

Nak ikut profil FB siapa tu, tak ada paksaan pun kan? Tak ada siapa pun yang letak pisau kat leher, ugut suruh ikut FB dia kan? Sendiri yang sukarela tonton video dia kan.

Lelaki Melayu Islam beriman takkan memilih untuk mengikut FB wanita bukan Islam. Iya lah, nak menjaga pandangan mata. Takkan lah senipis kulit bawang imannya sampai kan video memasak pun boleh cetuskan perasaan s*ksual meluap-luap.

Kalau lah suami saya berkelakuan sebegini rendah punya martabat, memang dah lama saya tinggalkan dia. Bergurau dengan biadab, dah tahap sangap sangat.

Kalian tengok lah sendiri. Nilaikan maruah lelaki Melayu Islam yang gambar profil ada isteri dan anak-anak. Jijik dan keji.

Hipokrit sangat. Kalau wanita Melayu Islam punya lah ditarbiah bab menutup aurat. Tapi mereka tu, tak tundukkan pandangan, tak apa lah pula.

Wanita-wanita yang perasan diri dah sempurna tu, boleh lah nasihatkan lelaki-lelaki sekalian tu. Yang lelaki-lelaki yang dok cakap pasal aurat di FB saya, silakan lah bagi tazkirah pada kaum sejantina dan seagama kalian.

Begini rupanya perangai mereka ni kan. Kasihan mak ayah, isteri dan anak-anak yang ada anak, suami dan ayah yang jemarinya dan pastinya otaknya yang kotor.

View attachment 367914
Tak paham kadang orang ni... sibuk duk perati aurat orang. Macam lah tanggungjawap dia. Kalau laki or ahli keluarga dia biarkan... dorang pulak yang kepanasan awatpasai pa. Lantok pi lah kat dia
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register