BTC USD 33,218.4 Gold USD 1,802.30
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lizzy dedah tidak tinggal sebumbung dengan suami

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,473
Reaction score
2,571
Points
201

Lizzy dedah tidak tinggal sebumbung dengan suami​

lizzie-2nd-lead-e1620394035587.jpeg
GAMBAR perkahwinan Lizzy dan Siew Jim yang dimuat naik bapanya di Facebook pada Mac lalu.
PETALING JAYA – Tanpa berselindung, pelakon dan penyanyi, Elizabeth Tan mendedahkan dia tidak tinggal sebumbung dengan suaminya, Ding Siew Jim sejak berkahwin pada Mac lalu.

Elizabeth atau Lizzy, 28, mengakui, dalam tempoh dua pertama perkahwinan yang digelar fasa bulan madu ketika ini, mereka jarang bertemu sebaliknya hanya berhubung menerusi telefon.

Pelantun lagu Knock Knock itu berkata, dia dan suaminya selesa tinggal di rumah keluarga masing-masing dan merancang untuk mencari kediaman bersesuaian untuk hidup bersama suatu hari nanti.

“Mungkin kedengaran agak pelik, tetapi sepanjang tempoh ini (tinggal berasingan) tiada apa-apa masalah yang timbul.

“Satu atau dua minggu sekali kami berjumpa, ikut kepada keperluan. Hari-hari lain kami (berhubung) telefon sahaja.

“Boleh dikatakan jadual kerja saya sangat padat, tambahan pula terikat dengan penggambaran Gerak Khas untuk 30 episod. Memang susah curi masa, tetapi saya seronok begini,” katanya kepada Kosmo! di sini semalam.

Mengulas lanjut, penyanyi lagu Semua Sudah itu turut mendedahkan dia dan suaminya berkahwin atas permintaan ibu dan sebagai anak, dia hanya menunaikan permintaan tersebut.

Aktres filem Misteri Delaila itu juga berhasrat tidak mahu tinggal berjauhan dengan ibunya. Oleh itu mereka sepakat membuat keputusan untuk tinggal secara berasingan.

“Sebagai anak bongsu, bukan perkara pelik sekiranya saya dan suaminya rapat dengan ibu bapa.

“Keluarga faham. Rumah mentua pun dekat (di Kuala Lumpur). Mungkin kalau sudah ada anak kami akan berpindah ke rumah sendiri. Siapa tahu kan?,” kata selebriti tinggi lampai itu.

Sementara itu, ditanya sama ada keputusan tinggal berasingan itu disebabkan pilihan keluarga, Lizzy hanya tertawa kecil.

Ketika diasak mengenai perasaannya terhadap Siew Jim, Lizzy mengakui dia menyayangi lelaki itu.

“Dia okey, memahami dan menyokong karier seni saya. Jika ditanya sama ada cinta atau sayang, saya memilih sayang,” katanya yang enggan mengulas lanjut mengenai perkahwinan mereka.

Pada Mac lalu, perkahwinan Lizzy bersama Siew Jim yang merupakan ahli perniagaan mengundang kejutan selepas pasangan tersebut berkahwin secara rahsia.

Perkara itu terbongkar selepas bapa Lizzy, David Tan Suen Chew berkongsi momen bahagia anaknya menerusi Facebook.

Lizzy berkata, dia tidak berniat menyembunyikan perkahwinan tersebut, sebaliknya akan mengumumkan statusnya apabila sudah benar-benar bersedia.

Pada majlis perkahwinan tersebut, penyanyi yang juga popular menerusi lagu Police Entry tersebut memakai busana pengantin berwarna putih berdiri di sisi suaminya.

Difahamkan, majlis perkahwinan itu diadakan di sebuah gereja di Gombak, Selangor dan dihadiri seramai 10 orang tetamu, dipercayai ahli keluarga terdekat.
 
Sponsored Post

Niyang

CG Top Poster Club
Joined
May 13, 2009
Messages
41,954
Reaction score
1,340
Points
201
aik... ckp gerak khas dah tamat... ni ade lak anggota baru lapor diri...

sbb dier cina so jd x pelik bile tak dok serumah.. kalo melayu konpom dah timbul isu berantakan... sbb nafkah zahir batin... heheh
 

Xploit Machine

CG Top Poster Club
Joined
Nov 23, 2012
Messages
29,711
Reaction score
4,073
Points
236
tak cukup bumbung beli la, indon boleh tolong pasangkan :D
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,473
Reaction score
2,571
Points
201
Tunggu abg2 melayu masuk cucuk jarum 🤪
1620479997648.png
 

Fayafa

Active Member
Joined
May 21, 2017
Messages
1,940
Reaction score
671
Points
81
wwaahhh getahhh..bak kata Mi..rupa mcm ni xdok sebumbung?haih..kalu lah lizzy kawen dgn melayu, jenuh nk byq kaffarah posa..
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
83,195
Reaction score
13,518
Points
1,906

Rusyainie Ramli

21j ·

Bulan Ramadhan nampak gaya tak mengikat segala nafsu serakah segelintir lelaki Melayu Islam.

Nak ikut profil FB siapa tu, tak ada paksaan pun kan? Tak ada siapa pun yang letak pisau kat leher, ugut suruh ikut FB dia kan? Sendiri yang sukarela tonton video dia kan.

Lelaki Melayu Islam beriman takkan memilih untuk mengikut FB wanita bukan Islam. Iya lah, nak menjaga pandangan mata. Takkan lah senipis kulit bawang imannya sampai kan video memasak pun boleh cetuskan perasaan s*ksual meluap-luap.

Kalau lah suami saya berkelakuan sebegini rendah punya martabat, memang dah lama saya tinggalkan dia. Bergurau dengan biadab, dah tahap sangap sangat.

Kalian tengok lah sendiri. Nilaikan maruah lelaki Melayu Islam yang gambar profil ada isteri dan anak-anak. Jijik dan keji.

Hipokrit sangat. Kalau wanita Melayu Islam punya lah ditarbiah bab menutup aurat. Tapi mereka tu, tak tundukkan pandangan, tak apa lah pula.

Wanita-wanita yang perasan diri dah sempurna tu, boleh lah nasihatkan lelaki-lelaki sekalian tu. Yang lelaki-lelaki yang dok cakap pasal aurat di FB saya, silakan lah bagi tazkirah pada kaum sejantina dan seagama kalian.

Begini rupanya perangai mereka ni kan. Kasihan mak ayah, isteri dan anak-anak yang ada anak, suami dan ayah yang jemarinya dan pastinya otaknya yang kotor.

1620518126000.png
 

cek mek molek

CG Hardcore Club
Platinum Member
Top Poster #2
Joined
Jun 3, 2013
Messages
83,195
Reaction score
13,518
Points
1,906
Sakinah Sulong
Gini lah antara komen menggatal kat sana. Baru tahu rupanya amoi ni ramai peminat abam2 Melayu, padanlah dia kawen pun senyap2, sembunyi2.

Tapi senang cakap, kalau ada nampak suami kekawan atau sedara mara kat situ, mmg bagus kena baling ngan periuk Tefal.
Kalau bakal menantu, kensel!

1620519666298.png


 

Fayafa

Active Member
Joined
May 21, 2017
Messages
1,940
Reaction score
671
Points
81
Sakinah Sulong
Gini lah antara komen menggatal kat sana. Baru tahu rupanya amoi ni ramai peminat abam2 Melayu, padanlah dia kawen pun senyap2, sembunyi2.

Tapi senang cakap, kalau ada nampak suami kekawan atau sedara mara kat situ, mmg bagus kena baling ngan periuk Tefal.
Kalau bakal menantu, kensel!

1620519666298.png



🤣🤣🤣🤣🤣..periuk tefal..nk lagi sedap, periuk "la gourmet"..bontot periuk dia tebai psi nk bg mknan panaih lama
 

akudotcom

Legendary Member
Joined
Jun 17, 2007
Messages
16,473
Reaction score
2,571
Points
201
Lizzy..lizzy...
Tunggu raya, kalu abg dpt lizzy
Abg lick lizzy satu bdan ..ermmmm

malay gal tak best laa..bdn gemuk2, bau kepam plak tu huhuh
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register