BTC USD 23,742.9 Gold USD 1,792.03
Time now: Jun 1, 12:00 AM

neworld

Freshie
Messages
33
Joined
Mar 5, 2008
Messages
33
Reaction score
0
Points
6
Saya berminat nak beli lintah dewasa dari sesiapa yang jual dengan kadar seperti berikut:

per kilo
1. Penghantaran ke tempat saya RM100
2. Ambil sendiri RM110

Mana2 pembekal dari area lembah klang digalakkan kalau berminat. Yang diluar lembah klang boleh gak kalau nak jual kat saya, tapi kena fikir pengangkutan sendirila.
Sms or call saya at 0133337047 (syam)..email saya at [email protected]

Anytime, anywhere..
 
Sponsored Post

clairre

Active Member
Messages
1,320
Joined
Feb 6, 2008
Messages
1,320
Reaction score
69
Points
30
Saya berminat nak beli lintah dewasa dari sesiapa yang jual dengan kadar seperti berikut:

per kilo
1. Penghantaran ke tempat saya RM100
2. Ambil sendiri RM110

Mana2 pembekal dari area lembah klang digalakkan kalau berminat. Yang diluar lembah klang boleh gak kalau nak jual kat saya, tapi kena fikir pengangkutan sendirila.
Sms or call saya at 0133337047 (syam)..email saya at [email protected]

Anytime, anywhere..

Per Kilo?? :eek:

Mau dekat puluh2 ekor tu..biasa ade yg siap berani amik ikut kira sekor rm15 camtu..
 

neworld

Freshie
Messages
33
Joined
Mar 5, 2008
Messages
33
Reaction score
0
Points
6
Lintah dewasa

saiz batang rokok tu dah okla..kalu minat inform sayala.harga ikut kilo. tapi kalau nak main ekor gak bulehla.tapi boleh tahanla nak kira sekor2 kan.terpulangla..saya sanggup ambik kalau encik setuju.

lintah saiz btk rokok xnak ka??
 

Shukz Isma

Super Active Member
Messages
5,511
Paid Membership
Joined
Sep 6, 2007
Messages
5,511
Reaction score
15
Points
70
Saya berminat nak beli lintah dewasa dari sesiapa yang jual dengan kadar seperti berikut:

per kilo
1. Penghantaran ke tempat saya RM100
2. Ambil sendiri RM110

Mana2 pembekal dari area lembah klang digalakkan kalau berminat. Yang diluar lembah klang boleh gak kalau nak jual kat saya, tapi kena fikir pengangkutan sendirila.
Sms or call saya at 0133337047 (syam)..email saya at [email protected]

Anytime, anywhere..

berapa banyak nak nie bro
 

bolabola_la

Active Member
Messages
2,002
Joined
Mar 14, 2007
Messages
2,002
Reaction score
22
Points
25
permintaan terlalu tinggi sekarang ni... dah tak main kilo lagi sekarang ni....semua jual ikut 'ekor' jer .. 3rm seekor nak tak?
 

awi2000

Fun Poster
Messages
511
Joined
Dec 22, 2006
Messages
511
Reaction score
1
Points
15
salam semua ...warga pelintah...bekalan lintah dewasa ader kat saya 200kg hga 400kg boleh supply seminggu...sapa minat sila call saya k..saya bantu mber saya jer...hp 0124150976 awi ym abang_awi2000
 

gengjawa

CG Top Poster Club, XM Official, Introducing Broke
gem
Messages
33,087
Paid Membership
Joined
Dec 22, 2006
Messages
33,087
Reaction score
200
Points
123
cun juga market lintah nie sekarang
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register