Linda dibayar lebih RM25k sebulan sbg penyampai radio?

CG Sponsors




NEMO

CG Super Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Jan 13, 2007
Messages
109,183
Reaction score
1,041
Points
1,101
PENYAMPAI radio yang sorang ni memang bukan calang-calang. Aura penyampaiannya memang dah diakui satu Malaya.

Lebih menarik, sejak akhir-akhir ni, namanya semakin melonjak gara-gara kes kontroversi. Ketepikan sekejap kes tu. Adlib tak mahu campur tangan. Maklumlah, benda dah jadi kes mahkamah.

Yang Adlib nak cerita kat sini, pasal tawaran yang diterima si penyampai ni di stesen radio ni. Sumber Adlib bercerita, katanya si penyampai ni dibayar lebih RM25,000 untuk khidmatnya di stesen itu. Maklumlah, orang hebat, kan?

Cuma, harap-harapnya jumlah besar yang dilaburkan memberi pulangan yang berganda kepada stesen itu untuk jangka masa panjang.

Barulah boleh dikatakan pelaburan yang berbaloi. Tapi rasanya, berbaloi kot. Mana taknya, sah-sah pendengar setia si penyampai ni bukan seorang dua.

Sejak dia mula bertugas di tempat baru tu, dengarnya dah semakin ramai pendengar 'ikut' dia ke stesen tu.

Adlib: Tak sabar nak tahu rating terbaru kajian radio yang dikeluarkan nanti. Kalau betullah rating stesen baru si penyampai tu meningkat sejak kedatangannya, jawabnya makan hatilah stesen lamanya.


kredit: mStar online
 
Sponsored Post

ruaksepi

Fun Poster
Joined
Oct 30, 2009
Messages
203
Reaction score
0
Points
10
masyuk tu masyuk lah..tapi adakah halal perkerjaan tersebut di sisi agama..kene rujuk alim ulamak ni...
 

Scorpions10

Legendary Member
Joined
Jan 29, 2010
Messages
16,345
Reaction score
56
Points
120
perghh..kalah gaji boss aku.bakal jd jutawan nih..bagus2
 

janggut_X

CG Hardcore Club
Platinum Member
Joined
Oct 23, 2008
Messages
57,870
Reaction score
73
Points
520
selagi kojo tu tak buek maksiat,tak tindas org..den ghaso halal kojo tu.
 

nofa

Active+ Member
Joined
Jul 13, 2007
Messages
2,727
Reaction score
9
Points
25
nnti x bersinar lagi lah stesen lama tu........ haiyaaaaaa

patut la sanggup tinggal kan stesen lama:D
 

Scorpions10

Legendary Member
Joined
Jan 29, 2010
Messages
16,345
Reaction score
56
Points
120
bukan dah mmg jutawan ker...umah dia pun juta2..
yeker..tu den xtau lak.x pnh ambik pot pun sblm ni.klau dh tu alhmdllh la.rajin2 la brsedekah n jgn sombong sudah la ye.org kita juga.
 
Sponsored Post
Top
Log in Register