To Sell Limited Ferrari car model SET 1,2,3 with mini garage

CG Sponsors




jomie

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
6,845
Reaction score
613
Points
111
salam all member :)cgrock

ade 3 set berlainan

+ mini garage kat belakang tu included
- karpet itam are NOT included

SET 1 (Ada 4 set lagi)

ferrari F2008
ferrari 430 scuderia
ferrari F430
ferrari superamerica
ferrari 360 GTC




SET 2 (Ada 2 set lagi)

ferrari F2008
ferrari 430 scuderia
ferrari F430
ferrari superamerica
Ferrari F50



SET 3 (Ada 3 set lagi)

ferrari F2008
ferrari 430 scuderia
ferrari F430
ferrari superamerica
ferrari F40



PROMOTION (5/1/2010) 1 SET = RM 40..wahahahaha

call/sms : mie 0172942558
Location : shah alam

:)cgrock
 
Last edited:
Sponsored Post

jomie

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
6,845
Reaction score
613
Points
111
move up..hehe
 

RuthlessFairy

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 15, 2009
Messages
27,496
Reaction score
115
Points
128
rm 88 tu satu set ke?? kalau aku nak F430 je?
 

abangbeca

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Jan 26, 2009
Messages
8,703
Reaction score
155
Points
73
aku pun nak jual kete aku lar.....leh x tumpang thread ko TT...kekeke



siap pintu leh bukak lagik...kekeke.
sapa minat leh PM aku..kekeke...
 

anep

Fun Poster
Joined
Nov 5, 2009
Messages
242
Reaction score
0
Points
10
Aku pun simpan koleksi ferrari ni..dari Shell
tp taknak jual..tunggu 10 tahun lagi..baru antik...harga pun cantik!..:D
 

jomie

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Sep 24, 2008
Messages
6,845
Reaction score
613
Points
111
Aku pun simpan koleksi ferrari ni..dari Shell
tp taknak jual..tunggu 10 tahun lagi..baru antik...harga pun cantik!..:D
ngko minat simpan, kire ok la tu, aku ni kalu simpan, memang tinggal tayar je la kalu 10 tahun lg...ekeke :eek:
 
Sponsored Post
Top
Log in Register