BTC USD 56,898.5 Gold USD 1,778.90
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lima wanita ditahan ketika menyundal

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
13,172
Reaction score
2,158
Points
201
Lima wanita ditahan ketika menyundal

Share


Tweet


Gambar hiasan

Gambar hiasan
Siti Rohana Idris
[email protected]

Kota Bharu: Lima wanita tempatan ditahan di sebuah banglo di Kubang Kerian di sini, dipercayai terbabit aktiviti pelacuran menggunakan aplikasi MiChat.
Mereka yang berusia 20-an hingga 60 tahun itu ditahan pada 3.45 petang semalam, sempena Op Noda.

Ketua Polis Kelantan, Datuk Shafien Mamat berkata, turut ditahan sembilan lelaki termasuk warga Myanmar.
Katanya, ketika serbuan, wanita berkenaan berada di dalam bilik bersama pasangan masing-masing, manakala banglo itu dipercayai disewa sebagai lokasi kereta sewa.
"Kita juga menahan seorang lagi lelaki berusia 20-an, disyaki individu yang berperanan untuk mendapatkan pelanggan melalui aplikasi MiChat," katanya dalam kenyataan, hari ini.
Shafien berkata, pihaknya merampas buku log yang mengandungi catatan sewaan bilik, sebuah kotak hitam berisi enam kondom yang belum digunakan, lapan telefon bimbit pelbagai jenama, kunci bilik, sebotol minyak urut, dua kondom yang sudah digunakan dan wang tunai RM1,917.
Menurutnya, semua suspek ditahan reman tujuh hari bermula hari ini untuk siasatan mengikut Seksyen 372A Kanun Keseksaan dan Seksyen 372B kanun sama.
Orang ramai yang mempunyai maklumat aktiviti haram sebegitu boleh menyalurkan maklumat ke talian hotline 09-7450999.


Artikel ini disiarkan pada : Rabu, 24 Februari 2021 @ 5:17 PM
 
Sponsored Post

pudins70

Super Active Member
Joined
Mar 28, 2011
Messages
8,019
Reaction score
638
Points
121
Umur 60 tu dah kira grand milf, masih gigih menyundal.
Siapa yang jadi pelanggan dia agaknya..
 

faeyzul

Active Member
Joined
Feb 2, 2010
Messages
2,307
Reaction score
129
Points
43
kat kelantan tu, rare gak rasanya ni. tp wat pe dia rampas kondom yang telah digunakan, mcm geli je sbb mesti da penuh isi dlm tu 😂
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
13,172
Reaction score
2,158
Points
201
Tak masuk mahkamah syariah plak
Org siam kot
 

RuthlessFairy

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
May 15, 2009
Messages
27,506
Reaction score
116
Points
128
pelanggan acik umur 60 tu mesti takde rasa ngilu kene gigi.
 

ex-n

Fun Poster
Joined
Jun 18, 2013
Messages
121
Reaction score
3
Points
15
kat kelantan tu, rare gak rasanya ni. tp wat pe dia rampas kondom yang telah digunakan, mcm geli je sbb mesti da penuh isi dlm tu 😂
kondom adalah bahan bukti... mana ada org suka2 simpan kondom
 

TT

CG Super Hardcore Club
Joined
Jan 13, 2009
Messages
154,524
Reaction score
21,172
Points
1,671
Lama xdgr apps michat. Ada lg rupanye


~ruth lama x muncul
 

akudotcom

Legendary Member
Top Poster #3
Joined
Jun 17, 2007
Messages
13,172
Reaction score
2,158
Points
201
Kota Baru prostitutes offered services as bachelorettes, widows, married women
sexworkerscensored_1614220904.jpg
Five women arrested on Tuesday here on suspicion of being part of a prostitution syndicate are believed to have been active since last year. - NSTP/SHARIFAH MAHSINAH ABDULLAH.
KOTA BARU: Five women arrested on Tuesday here on suspicion of being part of a prostitution syndicate are believed to have been active since last year.

Sources said the Malaysian women were using two houses located in the town area for their activities.

The sources said they also used nicknames when offering their services via the mobile application 'MiChat'.

"Anyone who wanted their services would contact them via the app for booking.

"Once the clients agreed to the prices, they were brought to the house.

"The clients were required to pay between RM200 and RM300 to the women for their services," said the sources.

However, the sources said fees were charged according to three categories: single woman, widow or married woman.

"There women were also required to pay RM50 per hour for room rental," the sources said.

The sources said the women also used the services of several local men and foreigners who would act as their middlemen.

The women, aged between 22 and 60, were detained in two separate operations codenamed "Ops Noda", carried out in the district following tip-offs.

The 10 male detainees comprised eight Malaysians and two foreigners.

During the operation, police also seized a log book, several handphones, several new condoms, massage oil and RM1,900 in cash.

The 15 were remanded for seven days beginning yesterday to facilitate police investigations into the case.

The remand order is scheduled to end on March 2.
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register