Lifestyles - lifestyles.net (DSA United States Member)

CG Sponsors




asjan

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2007
Messages
610
Reaction score
0
Points
10
setiap 20 hb.. bonus akan masuk dalam akaun anda...bulan 10 baru ni..bonus saya dapat rm2800...bulan 11 ni dapat rm1450.nak sama byk dengan gaji sebulan sy..tu tak masuk dengan untung runcit yg kita jual intra la...sebab dah ada org masuk bwh sy....kita tak akan rugi masuk intra ni....dapat tlg org sakit n dapat tambah pendapatan .....sapa2 nak buat bisnes...ini la peluang kita...tak perlu pergi ketuk pintu umah org nak jual intra ni...org akan datang pada kita....org akan datang cari kita....cepat jadi rakan kongsi saya.....dalam lifestyles kita akan akan tlg menolong. intra ni di terima di seluruh dunia....
 
Sponsored Post

reefqie

Fun Poster
Joined
Feb 25, 2007
Messages
517
Reaction score
5
Points
15
sila pergi ke thread intra ubat segala penyakit. disitu ada diceritakan lebih detail tentang peluang bisnes yg hebat yg company ni offer.. jgn lepaskan peluang.. !!
 

asjan

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2007
Messages
610
Reaction score
0
Points
10
huuhu..macam masyuk je bunyi asjan.. takpe semoga berjaya :D
so yg lain jgn lepaskan peluang, ini bisnes baik.. mari2 join!!!
memang bgs awak...bln lepas saya ajak kwn saya masuk...dia ada degree tapi tak dapat kerje...dok menggangur...kesian dia saya tengak ..saya bawa dia pergi ofis lifestyles...tapi dia tak ada duit so sy bg pinjam dan masuk kan pp kat dia....dalam 2 minggu dah dapat byr balik duit saya...sekarang tengah ligat dok promote kat kelantan....bonus dia lg byk dari sy..katanya org kelantan memang suka jaga kesihatan....ramai yg kena kencing manis...tak pa la alhamdulilah ....rezeki dia....
 

reefqie

Fun Poster
Joined
Feb 25, 2007
Messages
517
Reaction score
5
Points
15
ini adalah jenis2 penyakit yg berpotensi untuk sembuh dengan Intra.. Insya Allah
• Asma/lelah/semput
• Bodek/angin pasang
• Sakit Kepala/migraine
• Sakit buah pinggang
• Susah tidur/Insomania
• Kanser/ketumbuhan
• Sakit sendi/Gout/Arthritis
• Otot kejang/simpul biawak
• Tidak Bersemangat/Keletihan
• Batu karang/batu Hempedu
• Mati pucuk/Kurang daya seks
• Kesejukan kaki tangan dan seram sejuk
• Darah tinggi/Darah rendah,Anemia
• Otoporosis/tulang rapuh,mudah patah
• Hilang ingatan,nyayuk.susah ingat pelajaran
• Sengugut/putaran haid tidak tepat
• Kerap buang air/ngopol pada waktu malam
• Monopous/hormon tidak seimbang/panas baran
• Sembelit/buasir/sakit usus/kembung/gastric
• Batuk dan sukar bernafas/hidung tersumbat
• Sakit kulit/berkedut/berparut/pucat/berjerawat/berjeragat dll
• Diabetis/kencing manis/kolestrol/urin asid tinggi
• Hepatitis A/B/C ( sakit AIDS ),Sirosis,penyakit kuning
• Stroke/ahmar/mati anggota tubuh/lumpuh/Parkinson
• Selsema/bersin/resdung/alahan makanan laut
• Komplikasi elektroterapi,kimiaterapi kanser/leukemia
• Susah dapat anak,kesuburan lelaki dan wanita menurun
• Daya pendengaran kurang berfungsi,tinnitus dan pening-pening
• Daya penglihatan kurang,kabur,ada selaput/katarak,gatal-gatal dan sentiasa keluar air mata
• Lain-lain dan doktor telah sahkan tiada lagi ubat untuk merawat sakit tersebut termasuklah gagap
• demam denggi
5 sebab mengapa anda harus gunakan Produk Lifestyles :
• Ia terbukti dan berkesan
• Keseimbangan Nutrien yang lengkap
• Anda dapat apa yang anda lihat
• Kualitinya amat Tinggi ( gunakan tanpa was-was )
• Kandungan nutriennya terjamin dan disahkan oleh Panel Penasihat Sains Sedunia

APAKAH INTRA ?

• Mengandungi 23 jenis herba semulajadi
• Dari pati bermutu tinggi ( pekatnya 20 kali )
• Ditambah jus buah dan rasanya sedap
• Tiada kesan sampingan( no medical claims )
• Selamat untuk semua peringkat usia termasuk bayi dan ibu yang mengandung
• Dibotolkan dan dihantar terus dari kilang di Kanada
• Jaminan wang dikembali
• Diluluskan oleh Kementerian Kesihatan Malaysia ( MAL 200334237 )
• Dijamin HALAL
 

reefqie

Fun Poster
Joined
Feb 25, 2007
Messages
517
Reaction score
5
Points
15
Minuman kesihatan yang tiada tolok bandingnya hasil dari ilmu perubatan tradisi Islam, Cina dan digabungkan dengan Teknologi Barat. Telah terbukti sejak 15 tahun di seluruh dunia dapat mengatasi 1001 macam penyakit.

Orang Tua tidak kira lelaki atau wanita
Inginkah anda kelihatan muda semula? Segala kekedutan di wajah akan hilang selepas beberapa minggu (tidak kira walaupun berapa usia anda) di samping tenaga & kesihatan yang lebih baik. Tulang tidak akan rapuh dan pastinya anda tidak akan bongkok (osteoporosis) sampai bila-bila!!


Ibu Mengandung

Anak yang dilahirkan lebih sihat, cergas dan cerdas dengan kulit yang halus manakala ibunya akan sentiasa sihat dan bertenaga.Ianya melambatkan proses menopause anda sehingga lebih 55 tahun sebab ianya menstabilkan hormone anda. Bagi mereka yang tak suka makan jamu, Intra -jus 23 herba adalah pilihan yang ideal kerana rasanya yang sedap tetapi berkesan.

Wanita/gadis atau teruna

Jerawat, bintik-bintik atau kesan hitam / jeragat di muka akan hilang. Wajah anda akan jelita selepas 4 bulan. Percayalah!!! Ramai yang telah mencubanya dan hasilnya di luar jangkaan. Tak perlu pakai mekap.


Kanak-kanak atau pelajar

Intra - Jus 23 herba meransang sel-sel otak dan menstabilkan hormone. Minat untuk belajar akan bertambah, mudah mengingati dan memahami apa-apa yang dipelajari. Insya Allah mutu pelajaran anda akan cemerlang.

Ahli Sukan dan Pekerja Berat

Anda akan dapati tenaga anda bertambah kuat dan bekerja dengan penuh bersemangat. Di sukan Olimpik, ramai ahli sukan yang berjaya didapati mengamalkan Intra - Jus 23 herba setiap hari kerana ianya bebas dari steroid / bahan kimia ataupun dadah.

Yang Berumahtangga

Anda akan dapati hubungan anda suami interi lebih mesra dan bertenaga…(faham-faham sendiri le!!). Ianya memperbaiki mereka yang menghadapi masalah tenaga batin. Peluang untuk menambah cahaya mata terbuka luas.

Pesakit

Tidak kira berapa lama ianya telah dihidapi sama ada kronik atau tidak, dengan izin Allah swt, Insya Allah anda akan sembuh walaupun keputusan ujian doktor menyatakan tiada ubat untuknya.
 

asjan

Fun Poster
Joined
Mar 14, 2007
Messages
610
Reaction score
0
Points
10
minumaa ajaib kan
kalau kat negara cina intra di panggil minuman ajaib.,kat malaysia jus penawar mujarab.kat setiap negara ada panggilan 2 tertentu unk intra ni....kat singapura pun meletup....
 
Sponsored Post
Top
Log in Register