Lifestyles - lifestyles.net (DSA United States Member)

CG Sponsors




deddyqaid

Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
1,101
Reaction score
0
Points
20
up lagi.. pada kengkawan yang nak order jus herba intra untuk bulan puasa nie.. boleh hubungi saya untuk COD sekitar kuala lumpur..
 
Sponsored Post

deddyqaid

Active Member
Joined
Sep 8, 2008
Messages
1,101
Reaction score
0
Points
20
Menggabungkan yang terbaik yang dapat ditawarkan oleh sains dan alam semula jadi, Lifestyles membantu anda memperbaik dan mengekalkan kesihatan dan kesejahteraan menyeluruh anda melalui barisan pemakanan tambahan dan produk-produk penjagaan badan yang berkualiti lagi terbukti.

Dirangka untuk membantu anda melawan pencemaran badan - penyebab penuaan dan pelbagai penyakit - setiap produk telah diuji dan dikilang dengan matlamat untuk meningkatkan kesegaran anda. Sama ada anda sedang berusaha untuk mengoptimumkan kesihatan anda, menurunkan berat badan, atau menawan tanda-tanda penuaan, barisan produk Lifestyles memiliki sesuatu yang sesuai untuk anda. Dengan kecemerlangan pengeluaran yang bertahun-tahun lamanya dan berjuta-juta orang pelanggan yang berpuas hati, anda boleh berasa yakin mengetahui bahawa anda sedang memberi yang terbaik untuk tubuh badan anda.

Sebab kenapa anda harus minum ekstrak Jus Lifestyles Intra

+ Ekstrak 23 jenis herba berkualiti dicampur dengan 36% jus buah
+ Telah 20 tahun dipasarkan di 36 BUAH NEGARA di seluruh dunia
+ Selamat untuk semua golongan (tidak mengira usia)
+ Tiada dadah @ bahan pengawet. Tiada kesan sampingan
+ Kandungan terjamin & disahkan oleh Panel Penasihat Sains Dunia
+ HALAL & mendapat kelulusan Kementerian Kesihatan Malaysia

Siapa yang boleh minum jus Intra Lifestyles?

SEMUA ORANG!! dan orang yang mempunyai masalah kesihatan yang kronik seperti di bawah ini juga boleh mencubanya

= Asma/Lelah/semput
=Sakit Kepala/Migrain
=Pasang Angin
=Sakit buah pinggang
=Sembelit, cirit birit, buasir
=Diabetis/kencing manis
=Jangkitan faraj/keputihan
=sendi/kaki bengkak/gout
=Otot kejang
=Mati pucuk
=Arthritis/sengal sengal tulang
=Wajah/Kulit berkedut,berparut
=Susah hendak tidur,insomnia
=Sakit usus, kembung dan gastrik
=Sakit batu karang/batu hempedu
=Hilang ingatan,nyanyuk,pelupa
=Tumor,kanser,ketumbuhan
=Tidak bersemangat,letih
=Susah berhenti merokok
=Demam denggi,Chikunguya
=Awet muda
=Muka/Kulit kasar,berjeragat
=Menopouse,ketidakseimbangan hormon
=Stroke,angin ahmar/lumpuh/mati anggota
=Tekanan darah tinggi dan darah rendah,anemia
=Kerap kali buang air pada waktu malam
=Hidung sensitif,Naosinusitis serta resdung
=Susah dapat anak, anak yang lahir kurang sihat
=Kesuburan lelaki dan perempuan/Kurang daya seks
=Batuk dan kesukaran bernafas/hidung tersumbat
=Serak,sakit tekak,gagap
=Osteoperosis/tulang rapuh
=Senang beremosi/cepat marah/merajuk/mengamuk
=Sunggugut dan putaran haid tidak menentu
=Susah ingat pelajaran
=Kolestrol tinggi, urik asid yang tinggi, sengal2
=Komplikasi Elektroterapi,kimia terapi kanser/leukemia
=Hepatitis A/B/C, sirosis, penyakit kuning
=Daya penglihatan kabur
=Daya pendengaran tidak baik, tinnitus & pening
=Pigmen kulit, muka pucat, kulit sensitif, eczema, jerawat
=Ingin membuang toksik daripada badan

ANDA BOLEH SAKSIKAN SEMUA TESTIMONIAL MENGENAI INTRA DI DALAM YOUTUBE. Hanya taip, INTRA Lifestyles atau jus intra.


Anda pasti kagum dengan keberkesanan Jus Intra Lifestyles dan ianya minuman berkhasiat, sedap lagi menyegarkan. Sesuai untuk semua lapisan masyarakat,lapisan umur dan amat berkesan jika diambil secara berterusan.Rasanya sedap dan tidak pahit kerana dicampur dengan jus pear dan anggur. tidak perlu pantang, jika makan ubat lain hanya jarakkan 1 jam sahaja.

DISTRIBUTOR DI PERLUKAN SEGERA. Saya adalah pengedar di kawasan puchong, kuala lumpur dan shah alam. Sekiranya berminat ingin membeli,menjadi pengedar atau berminat untuk berjumpa dan mengetahui perniagaan ini lebih lanjut sila hubungi saya

RAZIF 012 24 55 397

atau meseg saya berserta dengan email dan no telefon.saya akan menghubungi anda dengan kadar segera. Terima kasih.
tlg upkan lagi.. meh sapa sapa nak order.. leh kol segera..:)cgrock
 

syam82s

Active+ Member
Joined
Aug 8, 2009
Messages
4,962
Reaction score
360
Points
41
Assalamualaikum W.B.T

Aku sememangnya tak reti dan memang tak pernah pun nak iklan2 atau promote MLM ni..Bukan kata tak tahu pasal MLM, tapi sebab aku memang telah dilahirkan utk jadi engineer dan buta plak bidang2 ajak-mengajak orang ni..:D . Tapi setelah aku nampak keberkesanan produk ini dekat kebanyakan ahli2 keluarga aku,terutama kt nenek aku yg sedang menghidapi penyakit angin ahmar (sejujurnya aku cakap, mmg kesannya agak ketara), aku rasa terpanggil untuk berkongsi bersama2 kengkawan kt sini sekiranya ada yang berminat. Aku sendiri pun amik produk ni 2 kali sehari, setakat ni takdela menunjukkan kesan yg ketara selain drpd selera makan jer semakin bertambah skit. Mungkin bagi yg muda, kesannya mungkin tidak terlalu cepat, tapi bagi yg dah semakin berumur, kesannya mmg agak ketara dan cepat. Abis kawan2 ayah aku setelah mencuba produk ini buat pertama kali, buat keputusan utk mengambilnya secara berterusan. :) . Tujuan utama aku adalah utk berkongsi kebaikan dan kemujaraban produk ini. Itu yang penting. Dan sekiranya ada yang berminat utk jadikannya pendapatan sampingan, terpulanglah. Alhamdulillah. Sape taknak kan..
Produk ni aku rasa dah lama kot, tapi disebabkan kemujarabannya baru sekarang diketahui oleh aku, ni yg aku gembar-gemburkan ni..hehe.

View attachment 6544

intra®

Just an ounce a day makes a world of difference.
intra® is a precise formulation of 23 time-tested and trusted botanical ingredients. As a natural
food supplement, intra® helps balance and strengthen the body’s systems with the essential
nutrients lacking in most modern diets.

• Daily use of intra® helps nourish body cells and provide essential plant-based antioxidants
• Standardized herbal extracts and strict manufacturing processes ensure consistent quality
and potency
• Distributed in more than 20 countries around the world
• Backed by a full, 30-day money-back guarantee
intra® liquid
950 ml bottle
• A pleasant-tasting, fruit juice-based drink suitable for adults and children
• Recommended daily adult dose: 28-56 ml (1-2 fl. oz.)
intra® capsules
64 capsules
• Just 2 capsules a day provide all the benefits of a daily adult dose of intra® liquid
• intra® capsules contain no added sugar, making them a smart choice for diabetics and
other sugar-sensitive individuals

The intra® Story
For at least 3,000 years, civilizations in every corner of the world have documented the
powerful effects that herbs, plants, roots, tree bark, leaves, and flowers (the botanicals)
can have on human well-being. intra® combines this ancient knowledge with advanced
science to create a nutritional supplement geared to today’s lifestyles.

What's inside intra®?
intra® is produced in Canada in accordance with GMP and HACCP standards for purity, safety
and sanitation. To ensure consistent quality and potency, the botanical ingredients in intra® are
sourced from Frutarom Meer, a world leader in the science of standardization in botanical
extraction.

intra® Ingredients
Alfalfa | Aloe | Astralagus Root | Bee Pollen | Capsicum Fruit | Cascara Bark | Celery Seed |
Chicory | Chinese Pearl Barley | Dandelion | Fenugreek | German Chamomile | Ginger Root |
Juniper Berry | Licorice Root | Passion Flower | Pipsissewa | Reishi Mushroom | Rose Hips |
Sarsaparilla | Schisandra Berry | Siberian Ginseng | Thyme

Tu rupa produk tambahan tu..mayb ada yg dh penah tgk. Kepada sape2 yang berminat nak cuba tu, atau kepada mana2 OTAI MLM ker, blehla [email protected] aku ker..atau tepon aku pun takpe. Kalau nak tahu lebih lanjut laa. Aku cuba bantu setakat mana yang aku tahu dan aku mampu bantu. Utk maklumat tambahan jgk, syarikat ini juga ada mengeluarkan produk2 kesihatan dan penjagaan diri yang lain.

YM : [email protected]
HP : 017-9701351

WASSALAM.. :) ;)

http://www.dsa.org/forms/CompanyFormPublicMembers/view?id=7F300001216
epas ni aku akan cuba dptkan testimoni mereka yg dah pernah mencuba..papehal aku update kat sini.. hot hot!!! tungguuuu
 

yokutiboh

Freshie
Joined
May 12, 2012
Messages
1
Reaction score
0
Points
3
drink intra.share intra.live better everyday.

Hi semua.sy baru join intra 3 bulan yg lepas selepas melihat kejayaan kawan sendiri barulah terpanggil utk turut serta dlm lifestyle.semoga sy pun akan berjaya spt kwn sy tu.
 

alexkemp

Freshie
Joined
Aug 6, 2012
Messages
3
Reaction score
0
Points
3
I am sure Lifestyles (LS) will not be affected with the global recession & will last forever but will continue to grow worldwide with cream & unusual products.
 

ronaldinhood

Super Active Member
Platinum Member
Joined
Apr 3, 2006
Messages
9,352
Reaction score
73
Points
70
Hi semua.sy baru join intra 3 bulan yg lepas selepas melihat kejayaan kawan sendiri barulah terpanggil utk turut serta dlm lifestyle.semoga sy pun akan berjaya spt kwn sy tu.
Usaha sungguh2 pasti berjaya
 

homeclerk

Active Member
Joined
Mar 18, 2008
Messages
1,370
Reaction score
2
Points
25
Salam...
Lama dah tak jenguk thread ni....ada siapa2 masih active dan minum Jus Intra??
 
Sponsored Post
Top
Log in Register