BTC USD 36,049.1 Gold USD 1,876.86
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Lepas Tension

kuhebat

Active+ Member
Joined
Dec 21, 2009
Messages
3,103
Reaction score
35
Points
30
Lepas tension


Pertama

Sepasang suami isteri baru bercerai dan mereka bertengkar untuk tentukan hak penjagaan anak tunggal mereka. Lepas tu mereka pun pegi ke pejabat agama, jumpa kadi nak minta nasihat.

Kadi tanye kat pompuan tu... . "Kenapa awak rasa awak yang paling layak bela anak tu?

Pompuan tu jawab... "Saya yang mengandungkan anak tu. saya yang melahirkan anak tu. dia keluar dari perut saya."

Si jantan (suami) terkedu sebab dia tau pas ni kadi akan tanye dia lak. ahhh... sudah... mende aku nak goreng kadi ni... .

Kadi pun tanye si jantan... "Hah... kamu.... bagi alasan kenapa anak tu kamu yang patut bela"

"Tuan kadi... kalaulah saya ada syiling seringgit, dan saya 'masukkan' dalam vending machine, pas saya tekan satu butang pilihan, maka keluarlah setin air minuman. Saya nak tanye tuan.. air tin yang keluar dari mesin tu hak saya atau hak mesin ?"

Jawab kadi.."Hak kamu le.."

Jantan tu kata lak.."Hah... sama le kes ni pun..."



Kedua

Suatu hari seorang menteri dan isterinya pergi merasmikan pusat pembiakan lembu Australia . Di depan hadirin.. seorang petugas dengan semangatnya menjelaskan proses pembiakan lembu ini..

"Dato dan Datin.. Lembu kami ini mampu mengawan sebanyak 5 kali sehari."

Mendengar penjelasan itu.. dengan pantas isteri menteri itu berbisik ke telinga suaminya.. "Dengar tu.. Lembu pun mampu mengawan sampai lima kali sehari bukan macam abang..!"

Mendengar komen isterinya itu.. menteri tersebut cuma masam muka saja. Kemudian petugas di depan nya tadi meneruskan penerangan.. . "Lembu ini mampu mengawan dengan lima lembu betina berlainan sehari!"

Menteri dengan senyum membisiki telinga isterinya.. "Dengar tu.. Lima kali sehari dengan lima betina yang berlainan.. bukan dengan satu betina saja.."



Ketiga

Alkisah seorang anak gadis yang ingin berkahwin mengikut pilihan sendiri.. Lalu dinyatakan hasratnya kepada orang tuanya.. kemudian berkatalah orang tuanya... sekiranya engkau ingin lelaki pilihan engkau sendiri.. carilah yang sopan santun dan ORIGINAL.

Hatta sebulan mencari bertemulah dia dengan seorang jejaka yang sopan santun tapi keORIGINALannya belum lagi diketahui... setelah selesai upacara akad nikah maka malam pertama pun dilalui bersama.


Pada malam pertama si suami memakai kondom kononnya untuk merancang keluarga. Keesokan harinya.. si isteri pun memberitahu kepada orang tuanya bahawa suaminya memang betul-betul ORIGINAL..

Kemudian orang tuanya pun bertanya: "Macam mana engkau tahu laki engkau tu ORIGINAL?"

Anaknya dengan selamba campur megah berkata: "Betul abah...! ORIGINAL...! Plastik pun tak bukak lagi...!"
 
Sponsored Post

kaka88

Active Member
Joined
Nov 22, 2009
Messages
1,410
Reaction score
6
Points
25
wawawawaaa...tegolek2 ak suke...:)):)):))
 

muhdy

Legendary Member
Joined
May 20, 2010
Messages
11,100
Reaction score
37
Points
120
hahahaha... mmg lawak release tension nie...
 

jibril

Fun Poster
Joined
Jul 7, 2010
Messages
546
Reaction score
4
Points
15
plastik pun tak buka ag
hahaha :))
jahil jer
:eek:
 

nico_robin

Fun Poster
Joined
Oct 8, 2010
Messages
250
Reaction score
0
Points
10
haha.. memang best giler.... Thanks.. release tension aku.. =)
 

oxygenO2

Legendary Member
Joined
Apr 7, 2008
Messages
12,191
Reaction score
29
Points
120
hehehe..plastik pun xbkak lg,seb bek dia xckp BERGETAH lg!!!...hahaha
 

smnkamil

Fun Poster
Joined
Nov 1, 2010
Messages
146
Reaction score
0
Points
10
mmg lawak giler...membuat org gelak tahap gaban tu...:))
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register