BTC USD 59,286.2 Gold USD 1,802.97
Time now: Jun 1, 12:00 AM

Leman Raja Lawak tolak tawaran YB UMNO. [VIDEO INSIDE]

talibanes

Permanently Banned - Multiple ID
Joined
Aug 18, 2011
Messages
12,991
Reaction score
1,851
Points
191
Anak Muda Respek Kepada Bro Leman Raja Lawak.. Tegas Dlm Perjuangan Islam Bersama Pas... Takbir !!! ALLAH HUAKBAR !!!.. Silap Haribulan bukan bro leman yg menyertai Umnuu.. Tapi YB yg join PAS... kikikiki

Ayat Pendirian Seorang Mujahid Islam..
" YB kena faham la skrg saya duduk dlm PAS, Mmg saya takkan sokong Umnuu, YB pasti faham cara saya mcm mana, saya straigth to the point.. Dan saya takkan ubah pendirian saya.. Perjuangan Umnuu hanyalah semata- mata utk perjuangan wang ringgit sahaja. Saya tgk tak ikhlas "

Ayat Tarbiyah Mujahid Kpd YB Umnuu...
" Takpe YB teruskan cara YB memimpin rakyat dan bantu rakyat... Dan saya mintak satu jgn pilih kasih jer. Kalau ada org PAS susah tulunglah bantu.. Yerlah Yb kan seorg pemimpin.. YB Kena Bantu.. Kalau saya berada di tempat YB saya takkan buat mcm tu ".. Hik3

[ Anak Muda Sentiasa Gerak Bersama Ulama ] ... ALLAH HUAKBAR !!!


Kat atas neh adalah kenyataan yang tertera dalam satu video yang diupload ke dalam youtube. Korang boleh saksikan video tersebut kat bawah neh ;



Dan kat bawah neh pula sedikit petikan berita yang pernah tersiar di utusan tak berapa lama dulu selepas Leman RajaLawak tersingkir keluar dari gelangang rajalawak ;


"APABILA sudah dikenali dan mencipta populariti, ia memudahkan laluan saya untuk bergelar Yang Berhormat (YB) di kawasan saya...".


"Penyertaan saya dalam RL5 adalah strategi terbaik yang difikirkan kerana tujuh minggu berada dalam rancangan ini sudah memberikan publisiti meluas dan menaikkan populariti saya di kalangan komuniti Kuala Nerang.

"Apabila sudah dikenali dan mencipta populariti tersendiri, ia memudahkan laluan saya untuk bergelar YB di kawasan saya nanti.

"Sejak belajar di Universiti Malaya (UM), saya sudah berjinak-jinak dan aktif dalam politik kampus.

"Ini bukanlah omong kosong semata-mata tetapi ia adalah cita-cita saya. Menjelang Pilihan Raya Umum (PRU) tidak lama lagi, saya berharap hasrat untuk bergelar YB terlaksana," ujar Leman dalam nada yang serius sekaligus .


Cita2 dia tidak salah. Jika begitulah strategi yang digunakan untuk menjadi wakil rakyat pun bagus juga. Maksudnya dia bukanlah berminat nak jadi pelawak dan artis pun.. sekadar platform untuk lebih dikenali sebab dia mahu mencapai cita2 sebenarnya.

Tapi satu jek yang aku pelik tang video kat atas neh. Kenapa hanya leman jek yang bercakap? Hanya sesaat dua jek mulut dia berhenti bercakap dan selebihnya dia jek yang bercakap non-stop. YB UMNO dah terkedu kot masa tu?

Tak kesah lah tue.. tapi kan kalau ada rakaman suara dari YB umno lagi meriah kot. Handphone takde loudspeaker ek? Aduhaiii.. sayang seribu kali sayang.. mesti guna handphone dulu2.. serdahana orangnya leman neh kan.. bai.

http://www.youtube.com/watch?v=i8obYJTBNl0&feature=player_embedded
 
Sponsored Post

procyon

Banned
Joined
May 25, 2012
Messages
950
Reaction score
29
Points
20
aku bukan nak menidakkan apa yang berlaku sebab selagi tak dgr suara yb yang berckp tu aku tak brp nak percaya...handphone murah sekali pun tentunya ada loudspeaker..aku pun pakai handphone murah nokia model lama tu..ada je loudspeaker..sekurang kurangnya tunjuk sket skrin handphone tu tgk nama atau mmg ada call masuk..

aku berckp bukan dr segi politik tapi sebab der bukti yg dia mmg sdg berckp dgn seseorg..
 

majuniagadotcom

Active+ Member
Joined
Feb 21, 2012
Messages
2,706
Reaction score
6
Points
25
aku bukan nak menidakkan apa yang berlaku sebab selagi tak dgr suara yb yang berckp tu aku tak brp nak percaya...handphone murah sekali pun tentunya ada loudspeaker..aku pun pakai handphone murah nokia model lama tu..ada je loudspeaker..sekurang kurangnya tunjuk sket skrin handphone tu tgk nama atau mmg ada call masuk..

aku berckp bukan dr segi politik tapi sebab der bukti yg dia mmg sdg berckp dgn seseorg..

setuju tu...:)cgrock:)cgrock
 

xitachi

Active Member
Joined
Apr 1, 2009
Messages
1,075
Reaction score
2
Points
25
aku bukan nak menidakkan apa yang berlaku sebab selagi tak dgr suara yb yang berckp tu aku tak brp nak percaya...handphone murah sekali pun tentunya ada loudspeaker..aku pun pakai handphone murah nokia model lama tu..ada je loudspeaker..sekurang kurangnya tunjuk sket skrin handphone tu tgk nama atau mmg ada call masuk..

aku berckp bukan dr segi politik tapi sebab der bukti yg dia mmg sdg berckp dgn seseorg..

btul jgk...
bkn apa tkt jd fitnah je...
 

goodrobot

Fun Poster
Joined
May 2, 2009
Messages
460
Reaction score
0
Points
10
Screen handphone bukan dalam calling mode ???
 
Last edited:

CyberMachine

CG Top Poster Club
Joined
Oct 1, 2009
Messages
22,959
Reaction score
617
Points
171
aku pakai hanphone samsung paling murah pn ada loudspeaker...
 

biggie80

Active+ Member
Joined
Jul 14, 2010
Messages
3,293
Reaction score
802
Points
71
hs menyala means activated....byk kemungkinan ....:D
 
Sponsored Post

CG Sponsors




Top
Log in Register