Lelong dara bayar yuran

CG Sponsors




eboss

CG Hardcore
Platinum Member
Joined
Nov 29, 2007
Messages
85,652
Reaction score
1,894
Points
591

GAMBAR Unigirl yang disiarkan menerusi laman web New Zealand.

KERANA kesempitan wang untuk membayar yuran pengajian, seorang mahasiswi sebuah universiti di New Zealand nekad melelong daranya melalui Internet.

Lelongan dara pelajar berumur 19 tahun itu dibuat baru-baru ini menerusi 'tawaran harga tertinggi' di laman web ineed.co.nz yang berpusat di Hamilton, berhampiran Universiti Waikato, 393 kilometer dari sini.

Di bawah tajuk Hubungan Untuk Dijual, pelajar itu yang menggunakan nama samaran Unigirl memberitahu, dia berperwatakan menarik dan terdesak untuk mendapatkan wang bagi membayar yuran universiti.

"Saya tidak pernah melakukan hubungan seks dan masih dara. Keputusan menjual dara ini dibuat dengan penuh kesedaran dan saya sanggup menanggung segala risikonya," tambahnya.

Pemilik laman web berkenaan, Ross McKenzie memberitahu sebuah akhbar tempatan bahawa iklan itu tidak menyalahi undang-undang atau menyinggung masyarakat. - AFP
 
Sponsored Post

peija06

Super Active Member
Joined
Feb 19, 2007
Messages
6,506
Reaction score
78
Points
70
bahaya btol skang ni..
skali merasa pasti nak lg..huhu.
 

alex

Active Member
Joined
Jun 18, 2006
Messages
1,823
Reaction score
4
Points
25
kat sini xde ke.... laku ke kalau kat sini
 

aes

Super Active Member
Joined
Apr 12, 2008
Messages
9,557
Reaction score
19
Points
65
klu kat sini nak dara takyah lelong pun blh dpt.

Cukup ngan air liur je.

Hampeh tul
 

zamreda

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Sep 1, 2008
Messages
31,388
Reaction score
51
Points
120
kat cni nak bermewah2 sggup jual dara.............
 

badawidollah2

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
4,237
Reaction score
33
Points
30

GAMBAR Unigirl yang disiarkan menerusi laman web New Zealand.

KERANA kesempitan wang untuk membayar yuran pengajian, seorang mahasiswi sebuah universiti di New Zealand nekad melelong daranya melalui Internet.

Lelongan dara pelajar berumur 19 tahun itu dibuat baru-baru ini menerusi 'tawaran harga tertinggi' di laman web ineed.co.nz yang berpusat di Hamilton, berhampiran Universiti Waikato, 393 kilometer dari sini.

Di bawah tajuk Hubungan Untuk Dijual, pelajar itu yang menggunakan nama samaran Unigirl memberitahu, dia berperwatakan menarik dan terdesak untuk mendapatkan wang bagi membayar yuran universiti.

"Saya tidak pernah melakukan hubungan seks dan masih dara. Keputusan menjual dara ini dibuat dengan penuh kesedaran dan saya sanggup menanggung segala risikonya," tambahnya.

Pemilik laman web berkenaan, Ross McKenzie memberitahu sebuah akhbar tempatan bahawa iklan itu tidak menyalahi undang-undang atau menyinggung masyarakat. - AFP
kat sana susah dapat dara
tgk la majority sana agama apa
 

badawidollah2

Active+ Member
Joined
Feb 15, 2009
Messages
4,237
Reaction score
33
Points
30
klu kat sini nak dara takyah lelong pun blh dpt.

Cukup ngan air liur je.

Hampeh tul
fahami makna sebenar
kat sna susah dapat anak dara umur cam dia tu
kat cni susah cari anak tak dara seumur dia

amik purata
 

otaida00taj

Legendary Member
Joined
Apr 4, 2007
Messages
10,523
Reaction score
65
Points
120
masing² ada akal. tiada keputusan yang salah ataupun yang betul...
 

AVatarFX

Fun Poster
Joined
Nov 29, 2009
Messages
251
Reaction score
6
Points
15
berapalah harga tertinggi dlm lelongan tu agaknya yer??
 
Sponsored Post
Top
Log in Register