Lelaki + wanita = ?

CG Sponsors




ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
738
Points
166
Lelaki + wanita = ?

= Lelaki + setan + wanita

= Setan + (lelaki X wanita) + setan

= pedang masuk ke dalam lubang neraka

= Masuk neraka jahamam!!!


So, nasihat aku kat korang wahai para wanita, jangan bagi peluang walau sedikitpun untuk orang lelaki jenis korang tau duduk berdua dengan korang pasti akan buat maksiat!

Kita orang islam di larang bersangka buruk, tapi bila masuk bab muhrim, orang perempuan kena sangka buruk dengan lelaki bukan muhrim bila berdua-dua an, walaupun ustaz atau saya sekalipun..!!!

Bermakna, jangan sekali-kali korang duduk berdua-duaan sahaja walaupun dengan ustaz atau ulamak dan dengan bapak saudara atau ayah atau abang, jangan sekali kali kerana setan ada antara kalian...

Sebab dah banyak sangat berlaku perkara yang Allah laknat seperti:

maka syaitan guna ‘senjata’ ini lalu berlakulah

* Bapa rogol anak
* Ustaz rogol pelajar
* Bapak saudara liwat anak saudara
* Abang rogol adik,
* Guru rogol murid
* Polis rogol banduan
* Jaga rogol budak 5 tahun
* Pensyarah paksa pelajar buat oral seks
* Pengangur rogol anak kambing
* Penggali kubur rogol mayat budak
* Lain lain:-Rogol, bunuh, bakar..

:)cgrock

Jom solat :)
 
Sponsored Post

tokputih

CG Top Poster Club
Joined
Apr 24, 2008
Messages
27,164
Reaction score
809
Points
176
nasihat yang baik.... thankx
 

Biggie

Passed Away - Al Fatihah
Joined
Aug 31, 2008
Messages
14,648
Reaction score
78
Points
120
thnk....4 da info..:)
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
738
Points
166
no comment.. tp btl la pe kata tuan tanah
no comment? :((

benda-benda gini memang patut komen wo.. yela. dunia la ni dah berapa ramai mangsa terdiri daripada adik beradik tapi senyap dan terus senyap.

ye la contoh kalau adik perempuan kena raba + kena rogol dengan ayah kandung sendiri. si anak pun masih sayangkan ayah dia. nak bgtau kat mak, dia sendiri pun malu nanti dan macam-macam lagi.

Wanau'zubillah...

Sama-sama kita jaga keluarga kita...
 

lah7257

Active Member
Joined
Mar 20, 2007
Messages
1,971
Reaction score
5
Points
25
Apabila nafsu mengusai diri.. Terjadilah kes yang macam ni.
 

ratusanRM

CG Top Poster Club
Platinum Member
Joined
Apr 8, 2007
Messages
22,686
Reaction score
359
Points
131
Lelaki + Wanita = Baby :D:D:D:D
 

ahib0205

Legendary Member
Joined
Nov 18, 2007
Messages
19,329
Reaction score
738
Points
166
thnk....4 da info..:)
sama-sama jugak... macam-macam... hari-hari mesti ada punya kejadian gini. contoh ada satu kes, sampai anak tak tahan sangat amik tindakan lari daripada rumah ikut pakwe. sebabnye bagi pendapat depa ni better rosak dengan pakwe berbanding rosak dengan ayah kandung :(

Masha Allah ...
 
Sponsored Post
Top
Log in Register